En hyldest til min AC
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 21:23

Hey

Jeg valgte gudskelov at få lavet mit AC inden vi tog på ferie og hvilken
klog beslutning det var.
Mit udendørstermometer som passer 100% viste på et tidspunkt i
Torsdags...flotte +38°C da vi kørte 100 Km/t nede omkring Frankrig.
Da vi så kom til at sidde en halv time i en bilkø, røg temperaturen udenfor
op på 49°C. Jeg gætter det var fordi det var total vindstille og så varmen
fra asfalten. Godt nok skulle AC køre i stilling 4 for at kunne holde temp.
på ca. 22°C, men det er unægtelig skønt med sådan en (dyr) ismaskine når
først det virkelig brænder på.

Husker selv de år hvor vi sad fast på tyske motorveje i stegende hede, pyh

--
Tom

Fra : Basil

Dato : 26-07-04 21:30

......men det er unægtelig skønt med
> sådan en (dyr) ismaskine når først det virkelig brænder på.
>
> Husker selv de år hvor vi sad fast på tyske motorveje i stegende
> hede, pyh

Selvom jeg kun færdes i KBH og inden for en radius af ca. 100km. er jeg
fuldt ud lige så glad for min beslutning om at give penge for AC.
Kai