Super ferie
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 13:34

Hey

Så er jeg lige i går hjemkommet fra en rigtig "bil"ferie i tyskland.

- Bilmuseum hos Mercedes i Stuttgart
- Bilmuseum hos Porsche i Stuttgart
- Teknikmuseum i Sindheim
- 3 dages F1 på Hockenheim

JUBIIII jeg har set så mange fede biler så jeg er klar til at gå ud og give
mondeo'en et los og købe en Porsche i stedet for
Ajjj aldrig i mit liv har jeg set så mange spritnye Porsche som de lå og
kørte imellem bygningerne ved Porsche, JEG VIL BARE HAVE EN PORSCHE NU.
Hos Mercedes så vi en del af fabrikken (byen) udefra, det er nu en halv stor
biks de har der

Ved teknikmuset i Sinheim var jeg inde i en Concorde og en Tubelev 144. Så
så mange biler, tanks, flyvemaskiner, motorcykler og F1-racere at det ville
gøre enhvert andet museum grøn af misundelse.

Og så kronen på det hele. 3 fede dage på Hockenheim-ringen. Med Porsche-cup,
Masserati-cup, Formel 3000 og Formel 1.
Det var vildt spændende at se i alle træninger hvor det så ud som om Michael
Schumacher var markant langsommere end 7 andre.......og så til qualifying så
hamrer han til bilen og sætter dem alle på plads, lige når de tror at NU har
de nået Ferrari ))
Løbet var også vildt, kanont spændende at se live, hold da fast hvor de
biler kan flytte sig i løbet af "no time".

Efter løbet og at vi havde jokket rundt på næsten hele banen der blev åbnet
for publikum så kørte vi hjem kl 17.30 og var hjemme kl 2.30 i nat. Der var
ikke ret meget kø på det tidspunkt
Men sådan en mondeo med 115 Hk og en AC der kører for fulde hammer, den er
der godt nok ikke meget skud i når den skal op af Kassel bakkerne :o/
Er nok nød til at købe en Porsche Carrera næste gang

--
Tom

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 26-07-04 15:00

On Mon, 26 Jul 2004 14:33:57 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Hey
>
>Så er jeg lige i går hjemkommet fra en rigtig "bil"ferie i tyskland.

> [...]
[snip feriebeskrivelse]

Lyder eddertæskeme som en fed ferie! Jeg er jo dybt misundelig.
--
Beowulf

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-07-04 15:00

KLIP

> Er nok nød til at købe en Porsche Carrera næste gang

Om bag i køen, du..

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 15:29

> Om bag i køen, du..

Også DU ?
Jeg var solgt da jeg gik rundt i Porsche Strasse og de fedeste biler kom
fræsende forbi hver 20.-30. sekund. Den lyd, den lyd......
Men ellers var jeg lidt overrasket over at fabrikken ikke er større

Når jeg bliver millionær, så tager jeg selv dertil og afleverer min mondeo
og henter min Porsche i stedet for.......for søren hvor ser de bare godt
ud.....har masser af billeder af dem

--
Tom

Fra : Niels Skaaning

Dato : 26-07-04 15:10

Det hedder Tupolov og Maserati. Syntes bare lige jeg ville rette dig. Men
ellers lyd det som en spændende udflugt.

NS

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-07-04 15:11

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det hedder Tupolov og Maserati. Syntes bare lige jeg ville rette dig. Men
> ellers lyd det som en spændende udflugt.

Det hedder 'lød'...

Hr. Bjørn

Fra : Niels Skaaning

Dato : 26-07-04 15:16

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

Men

> Det hedder 'lød'...

Ja, okay :).

NS

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-07-04 16:09

> Men

Og for at det ikke skal være løgn, så hedder det altså en Tupolev - hvis det
altså er det russisk/gammel-sovjettiske flymærke der hentydes til.
- Syntes bare lige jeg ville rette dig

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 16:41

> Og for at det ikke skal være løgn, så hedder det altså en Tupolev - hvis
det
> altså er det russisk/gammel-sovjettiske flymærke der hentydes til.
> - Syntes bare lige jeg ville rette dig

hehe, I kan se både den franske og russiske "Corcorde" sammen
med....TADA...min mondeo
i tråden om mondeo i news:dk.binaer.motor

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 26-07-04 20:07

Hejsa

Bjørn Jørvad skrev:

> Det hedder 'lød'...

Eller "lyder" måske

/Brian

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 26-07-04 20:33

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Eller "lyder" måske

Det kunne også tænkes.

"Klagen" var jo alligevel fuld af stavefejl..))

Hr. Bjørn

Fra : Henrik B.

Dato : 26-07-04 16:53

> Hey
>
> Men sådan en mondeo med 115 Hk og en AC der kører for fulde hammer, den er
> der godt nok ikke meget skud i når den skal op af Kassel bakkerne :o/

Kassel? Det er da noget man passerer med 160 km/t på fartpilot'en...

M.v.h.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-07-04 17:03

Hvordan overtaler man i grunden en kone til sådan en ferie ??

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 17:12

> Hvordan overtaler man i grunden en kone til sådan en ferie ??

Hun bestemmer det ene år og jeg det andet )

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 17:46

Andreas M. Hansen skrev:

> Hvordan overtaler man i grunden en kone til sådan en ferie ??

Man fortæller hende at sådan er det bare

Min kone ville elske sådan en tur!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Martin Sand.

Dato : 26-07-04 18:15

Tom wrote:
> [...]
> 144. Så så mange biler, tanks, flyvemaskiner, motorcykler og
> F1-racere at det ville gøre enhvert andet museum grøn af misundelse.

Lyder fedt. Der har jeg også planer om at tage et smut forbi.

> [...]
> Løbet var også vildt, kanont spændende at se live, hold da fast hvor
> de biler kan flytte sig i løbet af "no time".

Hvornår har F1 2004-sæsonen været spændende??????? Er jeg gået glip af
noget??

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 19:08

> Hvornår har F1 2004-sæsonen været spændende??????? Er jeg gået glip af
> noget??

Jep man går glip af meget når man ikke er med hvor det sner

Det som TV garanteret ikke viste, var hele den stemning der var da MS KUN
lavede tider på 1.15.xx og både Renault, BMW, Honda og sågar Jaguar lavede
tider på 1.13.xx. Folk (tyskere og Ferrari fan) var vildt bekymrede over at
de andre havde gjort SÅ store fremskridt og at MS åbenbart ikke kunne komme
med bedre tider.
Og så sørme om ikke når det virkelig gælder så hamrer han den bedste tid
frem. Det var virkelig spændende når man har stået og set så mange
træningssessioner hvor MS ikke "kunne" komme ned på de tider.

Man fik næsten fornemmelsen at Michael, leger lidt med de andre

Kan ikke forestille mig det er anderledes i de andre løb. Så bare se at
komme afsted til Hungaro-ring

--
Tom

Fra : Martin Sand.

Dato : 26-07-04 23:15

Tom wrote:
> Jep man går glip af meget når man ikke er med hvor det sner

Neeeej da, når én person har vundet 90% af alle løbene i denne sæson, så vil
jeg vove den påstand at det ikke er spændende længere. Teknikken bag F1, kan
dog stadig være interessant, helt klart.

> Kan ikke forestille mig det er anderledes i de andre løb. Så bare se
> at komme afsted til Hungaro-ring

Jeg venter til Ferrari falder lidt af på den, eller de andre teams snart
begynder at OPFINDE nogle tekniske genialiteter. Eller selvfølgelig at
Schumacher stopper karrieren. Det andet her, er sgu for kedeligt!

Fra : Kim Kristensen

Dato : 26-07-04 18:20

> [...]

> der godt nok ikke meget skud i når den skal op af Kassel bakkerne :o/
> Er nok nød til at købe en Porsche Carrera næste gang

Det lyder sgu' som en rigtig spændende ferie, heldigvis er min kone også til
"den slags".

PS. Al respekt for Ferrari og det som de sammen med MS har opnået,
personligt er jeg mere imponeret over JB's weekend.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-07-04 09:22

Tom wrote:
> Hey
>
> Så er jeg lige i går hjemkommet fra en rigtig "bil"ferie i tyskland.

> [...]

Jeg siger bare "Godt det ikke var mig!"
Det lyder usandsynligt keeeedeligt, og jeg er overhovedet slet ikke bare en
lille bitte smule misundelig

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 09:58

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg siger bare "Godt det ikke var mig!"
> Det lyder usandsynligt keeeedeligt, og jeg er overhovedet slet ikke bare
en
> lille bitte smule misundelig

Ja der er ikke meget ved sådan noget bil-halløj når vi kan se alle de
dejlige Suzuki Wagon og C2'er her i danmark
(svært at skal til at af-klimatisere sig igen)

--
Tom