Peugeot 106 startproblemer
Fra : Jan Madsen

Dato : 25-07-04 19:55

Hi

Min Peugeot 106 fra '98 har pludselig fået problemer med at starte.
Periodisk, sær når den er varmt, starter den først anden eller tredje gang
den får nøglen. Når jeg starter den "tænder" den overhovedet ikke. En enkelt
gang har jeg været ude for at den kun startede på <4 cylindere.
Kan det bare være tændrørene eller er det indsprøjtningen det er galt med?

--
/ Jan

Remove 'goaway' in email

Fra : Rasmus

Dato : 26-07-04 06:21

"Jan Madsen" <jms_dk@goawayyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang har jeg været ude for at den kun startede på <4 cylindere.
> Kan det bare være tændrørene eller er det indsprøjtningen det er galt med?

Det kunne godt være dit tændingsmodul. Det er åbenbart ikke det stærkeste
led i kæden, på en pug
Prøv og se om du evt. kan finde et brugt du kan låne, og montere det. Så kan
du se om det løser problemet, inden du fare ud og bruger penge på et nyt. Du
kan evt. spørge på www.hi-speed.dk under forum.

Fra : Jan Madsen

Dato : 26-07-04 22:18

Hi

"Rasmus" <r_w_o@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kan
> du se om det løser problemet, inden du fare ud og bruger penge på et nyt.

Tak for infoen. Jeg checker det

/Jan