Juhuuu Ny bil og sommerferie :-)
Fra : Martin Vollert

Dato : 25-07-04 17:37

Jepper i læste rigtig skal hente den lille ny i morgen,
en Mondeo St.car 2,5V6 fra 11/98.
Og oven i det har jeg lige 3 ugers sommerferie
Life is good
--
Hilsen Martin.

Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 25-07-04 18:04

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Jepper i læste rigtig skal hente den lille ny i morgen,
> en Mondeo St.car 2,5V6 fra 11/98.
> Og oven i det har jeg lige 3 ugers sommerferie
> Life is good

Så du hører til blandt dem der _virkelig_ håber at benzinprisen ikke stiger!

Tillykke med den, gid det var mig!

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-07-04 19:32

"Hans Ole Kjeldsen" <invalid@in.valid> wrote in message news:4103e81f$0$281$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så du hører til blandt dem der _virkelig_ håber at benzinprisen ikke stiger!

ja det kan man godt sige , men den sluger nu ikke meget mere end end 2.0
og så køre vi ikke så mange km at benzinprisen bliver et problem, for så var
det nok ikke den der var blevet valgt.

> Tillykke med den, gid det var mig!

Takker.
--
Hilsen Martin.

Fra : Anne Stokholm

Dato : 25-07-04 18:05

Tillykke med den.

Jeg får selv min første (og splinternye) bil om et par uger. Det
passer lige med at solen begynder at skinne, for da har jeg nemlig
ferie.

--
Venlig hilsen
Anne Stokholm

I know that I have done many things
to give you reason not to listen to me
- Sinead O'Connor -

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-07-04 19:33

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message news:2mi7n6Fn85klU1@uni-berlin.de...
> Tillykke med den.
>
> Jeg får selv min første (og splinternye) bil om et par uger. Det
> passer lige med at solen begynder at skinne, for da har jeg nemlig
> ferie.

Jep vi kloge holder ferie i August
hvad får du af bil ?.

--
Hilsen Martin.

Fra : Anne Stokholm

Dato : 25-07-04 20:23

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> wrote in message

> "Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message

> Jep vi kloge holder ferie i August
> hvad får du af bil ?.

Du griner bare....

Det bliver til en Alto. For mig at se et fornuftigt køb, når man er 20
år, på elevløn og har 34 km hver vej til og fra arbejde.

"Bagegerummet" kan jo indrettes som beautybox..Enormt smart..

/Anne

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-07-04 21:17

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> wrote in message news:2mifqhFn335pU1@uni-berlin.de...

> Du griner bare....
>
> Det bliver til en Alto. For mig at se et fornuftigt køb, når man er 20
> år, på elevløn og har 34 km hver vej til og fra arbejde.

Tjaa både og
Hvis jeg havde 70km til&fra job ville jeg bestemt heller ike købe
den jeg har købt nu.

> "Bagegerummet" kan jo indrettes som beautybox..Enormt smart..

Bare du husker at køre ind på en rasteplads først og ikke bruger
den mens du køre .
--
Hilsen Martin.

Fra : Niels Skaaning

Dato : 25-07-04 18:38

> [...]
> Jepper i læste rigtig skal hente den lille ny i morgen,
> en Mondeo St.car 2,5V6 fra 11/98.
> Og oven i det har jeg lige 3 ugers sommerferie

Nice. På tirsdag skal jeg også ud at hente bil. En Xantia V6 Exclusive med
lædersæder og hvad ved jeg fra ´98 til min fader.
Det bedste er at jeg har den fra tirsdag til lørdag :). Desværre skal jeg så
skille mig af med min XM'er :(.

NS

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-07-04 19:35

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> wrote in message news:4103ef78$0$66475$14726298@news.sunsite.dk...
> "Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nice. På tirsdag skal jeg også ud at hente bil. En Xantia V6 Exclusive med
> lædersæder og hvad ved jeg fra ´98 til min fader.

Det er sgu også en flyder der vil frem

> Det bedste er at jeg har den fra tirsdag til lørdag :). Desværre skal jeg så
> skille mig af med min XM'er :(.

Har lige For 20 min siden skilt mig af med Escorten (snøft snøft) den var
jeg sgu også glad for.
--
Hilsen Martin.

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 26-07-04 07:45

On Sun, 25 Jul 2004 18:37:25 +0200, "Martin Vollert" <sæt mit fornavn
foran.@plakaten.dk> wrote:

>Jepper i læste rigtig skal hente den lille ny i morgen,
>en Mondeo St.car 2,5V6 fra 11/98.
>Og oven i det har jeg lige 3 ugers sommerferie
>Life is good

Tillykke med det. Hvor langt har den gået? Hvad måtte du slippe? :)
--
Beowulf

Fra : Martin Vollert

Dato : 26-07-04 10:04

"Beowulf Schaeffer" <no@email.exists> wrote in message news:22a9g056heebd16482rm18eakchulenjbv@4ax.com...

> Tillykke med det. Hvor langt har den gået? Hvad måtte du slippe? :)

Takker.
Den har gået 160.000km og kostede 150,000kr.
så en sjat penge er det da men den skal også holde i mange år
(siger banken

--
Hilsen Martin.

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 26-07-04 12:28

On Mon, 26 Jul 2004 11:03:39 +0200, "Martin Vollert" <sæt mit fornavn
foran.@plakaten.dk> wrote:

>Takker.
>Den har gået 160.000km og kostede 150,000kr.
>så en sjat penge er det da men den skal også holde i mange år
>(siger banken

Hehe. Ja de kan godt li' at tingene holder. Sådan en st. car fætter er
noget dyrere end sedan-modellerne må man sige. Jeg har kig på nogen
stykker (sedan'er) fra 97-00 og der er flere eksemplarer der koster
omkring de 110.000. De har dog som regel gået mere end 160k km. men
ikke meget over 200k.
--
Beowulf

Fra : Martin Vollert

Dato : 26-07-04 17:52

"Beowulf Schaeffer" <no@email.exists> wrote in message news:9iq9g0584uckdk858tdknn2bdnja37frlb@4ax.com...
> [...]
> stykker (sedan'er) fra 97-00 og der er flere eksemplarer der koster
> omkring de 110.000. De har dog som regel gået mere end 160k km. men

Jeg har slet ikke set på sedan/hatchbach priser da de aldrig var aktuelle.
Men jeg kunne da også ha valgt en St.car til 130/140.000 kr med 180.000
km på tælleren, men den her var altså den flotteste så den tog vi .
--
Hilsen Martin.

Fra : Olesen

Dato : 26-07-04 15:47

> Den har gået 160.000km og kostede 150,000kr.
> så en sjat penge er det da men den skal også holde i mange år
> (siger banken

Hej.
Godt nok er det en 6 cyl., men er 150.000 kroner
ikke mange penge for 160.000 km ?

Jeg kender ikke priserne på de forsk. årgange/modeller/km.,
men det slog mig kort for brystet..
Hvad kører du pr. år ?

Fra : Martin Vollert

Dato : 26-07-04 17:54

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message news:4105195a$0$206$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej.
> Godt nok er det en 6 cyl., men er 150.000 kroner
> ikke mange penge for 160.000 km ?

Det er vel prisen, det er i altfald det lag de ligger i.

> Jeg kender ikke priserne på de forsk. årgange/modeller/km.,
> men det slog mig kort for brystet..
> Hvad kører du pr. år ?

Ikke mange km 10-15,000 km, men derfor kan man vel godt
ha en stor bil.

--
Hilsen Martin.

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 19:10

> Ikke mange km 10-15,000 km, men derfor kan man vel godt
> ha en stor bil.

Ak, hvilken skam at man køber en bil og så bruger man den aldrig bagefter

--
Tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 26-07-04 23:58

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message news:410548fe$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ak, hvilken skam at man køber en bil og så bruger man den aldrig bagefter

Bruger ?? Du kan bare stige på doo
Nej for alvor siden jeg havde min første bil en Ford Taunus 2,3 V6 har det
altid været målet at få en V6er igen.
Den lyd, den lyd, lige over 4000 omd/m er så lækker

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.