Dørhåndtag til Fiat Brava
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 25-07-04 10:11

Hola

På Fiat'en er 3 ud af 4 dørhåndtag godt mørnede. Jeg har endnu ikke
forhørt mig hos Fiat, men findes der alternativer til at handle
dørhåndtag hos Fiat?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-04 12:06

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> wrote...
> På Fiat'en er 3 ud af 4 dørhåndtag godt mørnede. Jeg har endnu ikke
> forhørt mig hos Fiat, men findes der alternativer til at handle
> dørhåndtag hos Fiat?

Du skal bare udskifte dem til håndtagene fra Marea'en i stedet for,
det er omtalt masser af gange på Fiat Klub Danmarks forum,
www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/ prøv at søge mere info der.

/John Sahl

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-07-04 12:31

John Sahl wrote:
> [...]
>
> Du skal bare udskifte dem til håndtagene fra Marea'en i stedet for,
> det er omtalt masser af gange på Fiat Klub Danmarks forum,

Der er nogle i udlandet der snakker om, at håndtag fra Alfa 147 skulle kunne
bakses på...
De er forkromede, og flotte
Men jeg har endnu til gode, at se et billede af en bil med dem på
Jeg har øvrigt samme problem som dig - blot er det her 4 ud af 4

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-07-04 21:25

Søren C. Fischer wrote:

> Der er nogle i udlandet der snakker om, at håndtag fra Alfa 147
> skulle kunne bakses på...
> De er forkromede, og flotte
> Men jeg har endnu til gode, at se et billede af en bil med dem på

Jow sgu !
http://www.fiat-marea.de/galerie_index.php?action=user&userid=397&username=volker&sid=

Der er de på en Marea !
DAMN det ser godt ud !

Fra : Niels Skaaning

Dato : 25-07-04 21:34

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Jow sgu !

> [...]

Hold k... den ser åndsvag ud uden håndtag på bagdørene.

NS

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 25-07-04 13:36

>Du skal bare udskifte dem til håndtagene fra Marea'en i stedet for,
>det er omtalt masser af gange på Fiat Klub Danmarks forum,
>www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/ prøv at søge mere info der.

har nu søgt efter 'håndtag' og 'greb' men har absolut intet fundet..
ehm.. hvad dælen skal man søge på for at finde de forbistrede håndtag
i det forum?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-04 16:19

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> wrote in message
> har nu søgt efter 'håndtag' og 'greb' men har absolut intet fundet..
> ehm.. hvad dælen skal man søge på for at finde de forbistrede håndtag
> i det forum?

Det er muligt jeg har taget fejl af BravA og BravO, men prøv selv
at spørge ind til det her:

<http://www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/viewtopic.php?t=5240&highlight=brav
o+h%E5ndtag>

/John Sahl

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-07-04 20:18

Bo Kamp Dudek wrote:

> har nu søgt efter 'håndtag' og 'greb' men har absolut intet fundet..
> ehm.. hvad dælen skal man søge på for at finde de forbistrede håndtag
> i det forum?

Forum'et kan ikke klare danske bogstaver i en søgning.....

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 25-07-04 18:57

[...]

>Du skal bare udskifte dem til håndtagene fra Marea'en i stedet for,
>det er omtalt masser af gange på Fiat Klub Danmarks forum,
>www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/ prøv at søge mere info der.

og håndtagene fra marea'en skulle være mere holdbare?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-07-04 20:18

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
>
> og håndtagene fra marea'en skulle være mere holdbare?

Ja, de er nemlig af hård plast og skal lakeres
De er ikke af gummi som dem Bravo/a er lavet af

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 25-07-04 20:59

[...]

>Ja, de er nemlig af hård plast og skal lakeres

hov.. dvs, jeg får 4 stk. ubehandlede håndtag, som ser fjogede ud?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Niels Skaaning

Dato : 25-07-04 21:12

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hov.. dvs, jeg får 4 stk. ubehandlede håndtag, som ser fjogede ud?

Du kan jo bare købe en sprayburk og male dem :).

NS

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 26-07-04 06:35

[...]

>Du kan jo bare købe en sprayburk og male dem :).

så hellere købe 4 brava/bravo håndtag og leve med, at de mørner i
løbet af 4-5 år istedet for at leve med noget klyt..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-07-04 21:24

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
>
> hov.. dvs, jeg får 4 stk. ubehandlede håndtag, som ser fjogede ud?

Ja, hvis du bestiller Marea håndtag...
Btw, hvis du vil montere sådanne så gem stængerne fra Brava-håndtagene! Der
skal nemlig bruges et par stumper fra dem for at montere Marea håndtag

Fra : Mikael L

Dato : 25-07-04 16:27

> Hola
>
> På Fiat'en er 3 ud af 4 dørhåndtag godt mørnede. Jeg har endnu ikke
> forhørt mig hos Fiat, men findes der alternativer til at handle
> dørhåndtag hos Fiat?

www.krogslund.dk

Mikael