Nogen der har handlet bil med Nysynet?
Fra : P Kaasing

Dato : 25-07-04 09:14

Hej

Er der nogen herinde der har nogle erfaringer med Nysynet i Middelfart?

Umiddelbart virker det som nogle ok biler, til nogle ok priser. Men jeg vil
jo nødig ende op som en af BT bilers kunder

At bilerne er nysynede er jo ingen garanti for at de er fejlfrie, hvad jeg
så heller ikke forventer af 12 år gamle biler med 200k på bagen

Men vil meget gerne høre hvis nogen af jer kloge mennesker herinde kender
til Nysynet.

Hans web adresse er www.nysynet.dk

/Poul

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-07-04 10:00

P Kaasing wrote:
> Hej
>
> Er der nogen herinde der har nogle erfaringer med Nysynet i
> Middelfart?

Jeg kender ikke selv forhandleren, men her kan du læse lidt om hvad der
tidligere har været skrevet om ham herinde i gruppen:
http://makeashorterlink.com/?K14E242E8

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : P Kaasing

Dato : 25-07-04 10:09

Tak for linket.

Der er jo både for og imod, men mest 2. håndserfaringer. Er der evt nogen
herinde der selv har prøvet at handle med ham, og har gode eller dårlige
erfaringer?

/Poul

Fra : Christian Meinert

Dato : 25-07-04 15:32

"P Kaasing" <nogen@microsoft.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hans web adresse er www.nysynet.dk
>
> /Poul

Hej

Der er en Vectra V6 til 62.900 kr.
Er det ikke billigt, eller hvad er hagen ?

/Christian

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-07-04 16:02

"Christian Meinert" <bmw@webhiker(remove).dk> skrev :

>Der er en Vectra V6 til 62.900 kr.
>Er det ikke billigt, eller hvad er hagen ?

ikke specielt - det er alligevel en 10 år gammel bil, men bevares,
den ser rigtig pæn ud.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Brian

Dato : 25-07-04 16:24

Hejsa

> Der er en Vectra V6 til 62.900 kr.
> Er det ikke billigt, eller hvad er hagen ?

Det er vel cirka niveaut ved privat salg, som manden vist
praktiserer i praksis (?)

Du kan da tjekke sidste syn, nummerpladen er da med på billedet.

/Brian

Fra : Christian Meinert

Dato : 26-07-04 19:49

"Brian" <brian@nejtak.dk> wrote in message
> Du kan da tjekke sidste syn, nummerpladen er da med på billedet.

Er gjort. Bilen er lige til at skrotte, for nr. plade lyset er/var defekt.
Ærgeligt, den så ellers fed ud... ;)

/C

Fra : Leonard

Dato : 26-07-04 21:23

"Christian Meinert" <bmw@webhiker(remove).dk> wrote:

>Er gjort. Bilen er lige til at skrotte, for nr. plade lyset er/var defekt.
>Ærgeligt, den så ellers fed ud... ;)

Hvis der ikke skal mere til at skrotte en bil, så må du hellere holde
dig til at køre i taxa og bus ...
--
Leonard

Fra : Brian

Dato : 26-07-04 21:33

Hejsa

Christian Meinert skrev:

> Er gjort. Bilen er lige til at skrotte, for nr. plade lyset er/var
> defekt. Ærgeligt, den så ellers fed ud... ;)

Hehe.... at pærer springer på må og få i en Opel, skal man
bare vænne sig til
Det virkelige problem med Vectra A, er rust.
Har selv en 94'er med 2.0 16V motor - ikke at den motor ellers kan
sammenlignes med V6'eren - hvor forrige ejer heldigvis
har sørget for rustbeskyttelse.

/Brian