Discovery 23:OO
Fra : Olesen

Dato : 24-07-04 21:30

Den 24. juli 2004 kl. 23:00 - 00:00 på Discovery Channel

Holdene tilpasser meget store motorer - såsom V8-ere - i små bitte biler,
som oprindeligt kun rummede motorer under en liter.

Fra : TGD

Dato : 24-07-04 21:44

> Den 24. juli 2004 kl. 23:00 - 00:00 på Discovery Channel
>
> Holdene tilpasser meget store motorer - såsom V8-ere - i små bitte biler,
> som oprindeligt kun rummede motorer under en liter.

Hot damn har lige sendt kæresten afsted i sommerhus med sat kortet

Fra : Troja

Dato : 24-07-04 23:55

Olesen wrote:
> Holdene tilpasser meget store motorer - såsom V8-ere - i små bitte
> biler, som oprindeligt kun rummede motorer under en liter.

Nogen der har grabbet det og som evt. gider ligge det op på min ftp ??

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-07-04 00:07

Hej!

Troja wrote:

> Nogen der har grabbet det og som evt. gider ligge det op på min ftp ??

Så var det altså heller ikke sjovere... Tre små biler fik større motorer og kørt
på en mark, wheee :-/ Kan faktisk bedre li' at se min yndlings- dyrlæge*
restaurere/bygge biler

(*= Mark Ewans :))
--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-04 14:10

"Troja" <hot@SLETTEScool.dk> skrev

> Nogen der har grabbet det og som evt. gider ligge det op på min ftp ??

Hvis det er Biler på bestilling" serien du tænker på, så har jeg 5-6 afsnit
læggende, men da de fylder over 1 GB pr. time, så bliver de ikke
tilgængelige pr. FTP og jeg gider ikke bruge tid på at oploade dem til andre
FTP men er der nogen som ønsker dem, kan de leveres på dvd, kontakt mig på
nedenstående mail, hvis det har interesse.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-07-04 06:12

Olesen wrote:

> Den 24. juli 2004 kl. 23:00 - 00:00 på Discovery Channel
>
> Holdene tilpasser meget store motorer - såsom V8-ere - i små bitte biler,
> som oprindeligt kun rummede motorer under en liter.

Jeg havde ikke troet jeg skulle sige det, men for en bilgal gut
som mig, der kan finde på at zappe rundt og blive hængende på en
kanal fordi de på et eller andet tidspunkt interviewede en der var
ved at køre i bil, har Discovery gjort noget jeg ikke troede var
muligt: De har formået at lave et program om biler og bilombygning
som jeg ikke gider se. Jeg er rystet i min grundvold, men
Thunderraces er på en eller anden måde rystende uinteressant, selv
om jeg ikke lige kan sætte fingeren på hvad det er der gør det..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Roland Vogt

Dato : 25-07-04 06:30

men MINIen med 3.2 V8 motoren var nu sweet....

Fra : Olesen

Dato : 25-07-04 09:07

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> men MINIen med 3.2 V8 motoren var nu sweet....

Jeg faldt i søvn..,o( -men nåede
at tænke, det er imponerende de kan
finde ud af at få det til at køre..

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-04 12:14

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> wrote...
> men MINIen med 3.2 V8 motoren var nu sweet....

Jeg synes da det var en imponerende dårlig lyd han havde
fået ud af den motor.

/John Sahl

Fra : John Sahl

Dato : 25-07-04 12:14

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote...
> [...]
> Thunderraces er på en eller anden måde rystende uinteressant, selv
> om jeg ikke lige kan sætte fingeren på hvad det er der gør det..

Helt enig...

/John Sahl

Fra : Basil

Dato : 25-07-04 14:23

"John Sahl" <john@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote...
>
> Helt enig...
>
> /John Sahl

Det er fordi det er meget lidt faktuelt, det handler faktisk mest om
underholdning.
Man mangler at se deres tekniske løsninger, gå lidt i dybden.
Det eneste der er værre er det tilsvarende amerikanske program hvor der
kører en konstant el-guitar i baggrunden, og kommentatoren nærmest råber
igennem hele programmet, og det er klippet som MTV.
Kai

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-07-04 17:08

Basil wrote:

> Det er fordi det er meget lidt faktuelt, det handler faktisk mest om
> underholdning.
> Man mangler at se deres tekniske løsninger, gå lidt i dybden.

Det kan godt være du har ret, men hvorfor gider jeg så se American
Chopper, der ser man da heller ikke voldsomt meget teknisk..

> Det eneste der er værre er det tilsvarende amerikanske program hvor der
> kører en konstant el-guitar i baggrunden, og kommentatoren nærmest råber
> igennem hele programmet, og det er klippet som MTV.

Tænker du på Monsters Garage?? Det har jeg ikke noget problem med,
bortset fra ham den overgearede wrestlertype der lægger stemme til
til sidst, det kan sagtens holde mig fanget..

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 25-07-04 17:50

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> skrev :

>Tænker du på Monsters Garage?? Det har jeg ikke noget problem med,

Jeg har - alene musikken ødelægger mere end det gavner - og så det
kødhovede til Jesse James ;(

--
jan@Fedtegreven.dk