reparation af soltag!
Fra : Joan Holm

Dato : 23-07-04 22:46

Har lige købt en gammel VW Hippieslæde (camper) fra 84. Det er den første
bil jeg har haft i mit 52-årige liv, og den er selvfølgelig fantastisk flot
og helt unik, (mgl. også bare når man har fyret 5o kilo af på dytten). Nå,
men vi stod lige for at skulle på en lille weekendtur, da soltaget (nej ikke
hævetaget) over førerhuset røg sig en tur. Jeg gik rimeligt frisk til
opgaven og står nu med en håndfuld fjedre, skruer og overgnavede
stålwirer/kabler og et pivåbent soltag. Hvor faen får man det repareret af
kyndige folk i Københavnsområdet, helst på Amager og helst her og nu. Har
tynget soltaget ned og tøjret det indfra samt tapet det til med plast. Det
er ret skidt og ikke særligt holdbart, så hjæææælp!

Bedste hilsner
Mogens