SMS via Nettet til udlandet
Fra : Ole Laursen

Dato : 08-05-01 21:46

Hej!

Kan det lade sig gøre at sende en SMS via fx www.besked.dk til en dansk
mobiltelefon, som befinder sig i udlandet?

Venlig hilsen
Ole Laursen

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 08-05-01 23:02

Jo...du skal bare skrive det nummer han plejer at have, så kommer den frem,
ligemeget hvor han er...

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Rasmussen

Dato : 10-05-01 15:20

> Jo...du skal bare skrive det nummer han plejer at have, så kommer den
frem,
> ligemeget hvor han er...

ja, du skal bare huske +45 foran

Hilsen Birgit

Fra : jan steen sørensen

Dato : 11-05-01 08:59

>frem,
>>
>ja, du skal bare huske +45 foran

Nej, - kun hvis DU er i udlandet og ønsker at SMS'e til en dansk telefon.!

Fra : Rasmussen

Dato : 20-05-01 09:33

> Nej, - kun hvis DU er i udlandet og ønsker at SMS'e til en dansk telefon.!

Nej, hvis jeg er i udlandet med min danske telefon. Så skal den der sender
til mig, også skrive +45 foran, der er vel også nogen i udlandet der har det
samme nummer som mig, bare med noget andet foran!!

Birgit

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 11-05-01 20:35

Og som Ole selv skriver "fx besked.dk". Så vidt jeg ved kan man ikke skrive
+45 foran, men kun nummeret på 8 cifre.

/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : jan steen sørensen

Dato : 12-05-01 08:46

Snoop [ZoP.dk] skrev i meddelelsen <9dhett$2seh$1@news.cybercity.dk>...
>Og som Ole selv skriver "fx besked.dk".

????

>Så vidt jeg ved kan man ikke skrive
>+45 foran, men kun nummeret på 8 cifre.

Den er fuldstændig ligeglad

Alle mine telefonnumre ligger i telefonbogen med +45 foran, der henter jeg
nummeret på den jeg vil sende SMS til - virker altid- NON problemos.!

jan