Hvilket forsikringsselskab er billigst...
Fra : Troja

Dato : 22-07-04 15:38

.... som ikke kræver at man har hele møllen hos dem ?

Der kan kun blive tale om bil + evt. fritid/ulykkes forsikring

Fra : Rasmus

Dato : 22-07-04 17:09

"Troja" <hot@SLETTEScool.dk> wrote in message
> ... som ikke kræver at man har hele møllen hos dem ?
>
> Der kan kun blive tale om bil + evt. fritid/ulykkes forsikring

Kontakt samtligt selskaber og få et tilbud...., der er mange faktorer som
afgør prisen, så det er ikke lige sådan at sige hvem der er billigst for
dig.

mvh
Rasmus

Fra : Martin Schyth

Dato : 22-07-04 17:40

> ... som ikke kræver at man har hele møllen hos dem ?
>
> Der kan kun blive tale om bil + evt. fritid/ulykkes forsikring

Prøv eventuelt at kigge lidt rundt på www.forsikringsluppen.dk - det er
godt nok kun vejledende priser, og eftersom de skal passe til den brede
befolkning er de i visse tilfælde en smule høje. Men det giver da en
indikation.

Man kan på sitet sammenligne 3 selskabers priser ad gangen..

/Martin

Fra : Agge

Dato : 22-07-04 19:14

Hej Troja

Jeg ledte selv for nogle mdr. siden og kom frem til at mit medlemsskab hos
FDM rent faktisk sparede mig for 10,000 kr. hos Alm. Brand.
Jeg var nystartet og skulle derfor betale en halv helikopter for at få bilen
kaskoforsikret.
FDM kostede mig 800 kr. inkl. vejhjælp og jeg er ganske godt tilfreds med
dem. Derudover var det jo en fantastisk måde at spare penge på

Mvh.

Agge

Fra : jones_net

Dato : 23-07-04 09:23

"Agge" <agge@pc.dk> wrote in message
> [...]
> FDM rent faktisk sparede mig for 10,000 kr. hos Alm. Brand.
> Jeg var nystartet og skulle derfor betale en halv helikopter for at få

Ved du om Alm. Brand stadig giver rabat fed medlemsskab af FDM?

/J

Fra : Leif Nielsen

Dato : 22-07-04 19:25

Uden tvivl Møns brandforsikring. www.storstroemsforsikring.dk

Mvh. Leif nielsen

Fra : jones_net

Dato : 23-07-04 09:21

"Troja" <hot@SLETTEScool.dk> wrote in message
> ... som ikke kræver at man har hele møllen hos dem ?
>
> Der kan kun blive tale om bil + evt. fritid/ulykkes forsikring

Hvis det er en Skoda eller en Fiat, kan du, ved en autoriseret forhandler,
tegne en meget billig forsikring ved Top Danmark, uden at skulle flytte
andre forsikringer!
Jeg har fået forsikret en Octavia for 9.500,- gennem Skoda, hvor jeg skulle
give over 25.000,- ved andre... Jeg er nybegynder!

/J

Fra : JEY

Dato : 23-07-04 11:02

Og hvor stor er det lige din selvrisiko er ??

Fra : Søren R

Dato : 23-07-04 11:28

On Fri, 23 Jul 2004 10:21:09 +0200, "jones_net" <jones_netng@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg har fået forsikret en Octavia for 9.500,- gennem Skoda, hvor jeg skulle
>give over 25.000,- ved andre... Jeg er nybegynder!

Har du så ikke også fået en selvrisiko, der er noget højere end
normalt?
--
Søren R

Rusten Escort fra 91'
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : jones_net

Dato : 23-07-04 13:15

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> wrote in message

> Har du så ikke også fået en selvrisiko, der er noget højere end
> normalt?

SR er på 10.500,- hvis jeg selv laver skaden. Ved tyveri eller smadrede
ruder er SR på 650,-
Andre havde SR på mellem 5.000 og 10.000,-

Ved Alm.Brand kunne jeg komme ned på 1.4000,- (tror jeg nok det var), men så
skulle jeg betale ca. 29.000,- i forsikring... Så hellere satse på, at jeg
ikke smadrer bilen...

Jeg skal såmænd bare køre skadesfri i 1 år, så har jeg tjent forskellen
hjem.

Skoda og Fiat forsikringerne kan ikke betale sig, hvis man er erfaren eller
elitebillist, men som nybegynder er de gode efter min mening... Den høje
selvrisiko ved selvforskyldt skade får også føreren til at køre lidt mere
forsigtigt, og det er jo nok det, som får det hele til at løbe rundt for
forsikringsselskaberne...

/J

Fra : Babba-Papa

Dato : 24-07-04 10:27

Der var engang en bruger ved navn "jones_net"
<jones_netng@yahoo.dk> der skrev:

> [...]
>tegne en meget billig forsikring ved Top Danmark, uden at skulle flytte

Det gælder også for Hyundai.

Jeg betaler ca. 7.650 kr/årligt (SR 11.700 kr) for kasko for en
splinterny Getz 1,3 (så fik jeg det ud mellem sidebenene *G*) som
nybegynder (dog 31 år gammel)
- -
Babba-Papa

Fra : Roland Vogt

Dato : 25-07-04 09:21

Forsikringsselskabet Fyn www.fyn-as.dk
Jeg betaler 9000 som førstegangsforsikret på min kadett 1.8i
(1985)...........

Præmien falder årligt naturligvis, og forsikringen tilbagebetaler 15% af de
seneste 12 mdrs præmie, hvis man kører skadetfrit det år.

Så en regnestykke vil give mig en check på 15% af 9000,- plus et nyt
forsikrings-klassetrin, så årspræmien næste gang er på omkring 7000,- ......
De ting sker i december

Den samme bil (for en begynder), skulle codan, og andre skulle have min.
14000,- for og mere ....! Nogle ville ikke optage mig fordi jeg ikke er 30
år.

(det med 15% reglen gælder osse min indboforsikring)

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:6ma4g01horne7uab6puhc3gmp6cfbutj62@4ax.com...