OT: ENDELIG!!! :-)
Fra : Fly Christensen

Dato : 21-07-04 18:05

Jeps! Jeg har endelig fået et job! Sågar et, hvor jeg over tid kan bruge
min cand.merc.int!
Jeg så stillingsoplaget hos www.af.dk lørdag - ringede mandag -> skulle
maile skriftlig ansøgning -> tirsdag indkladt til samtale -> samtale i
dag klokken 14,00. 15.00 havde jeg jobbet!

Jobbet er i Schleswig, så jeg skal køre ca 2*30 dagligt. Godt nok i
Carina'en - men det kan man vel vende sig til. Spændende bliver der
først hvis/når konen får en stilling, hvor hun også skal bruge en dyt!

Fly

Fra : JEY

Dato : 21-07-04 18:08

Stor tillykke fra mig !!

Fra : Henrik B.

Dato : 21-07-04 18:17

> [...]
> Carina'en - men det kan man vel vende sig til. Spændende bliver der
> først hvis/når konen får en stilling, hvor hun også skal bruge en dyt!

Te'løkke. SÅ kan det være at du får et liv - ud over herinde. )))¨

M.v.h.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-07-04 18:31

Stort tillykke herfra..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Peter G C

Dato : 21-07-04 18:59

> Jeps! Jeg har endelig fået et job! Sågar et, hvor jeg over tid kan bruge
> min cand.merc.int!

Til lykke.

> Jobbet er i Schleswig, så jeg skal køre ca 2*30 dagligt. Godt nok i
> Carina'en - men det kan man vel vende sig til. Spændende bliver der
> først hvis/når konen får en stilling, hvor hun også skal bruge en dyt!

Så skal du jo ha' en Xantia HDi

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 21-07-04 19:10

Peter G C wrote:
> Til lykke.

Ja, tillykke til Fly

> Så skal du jo ha' en Xantia HDi

Beklager - det kan han ikke få. Jeg købte den sidste gode på BilBasen -
og der kommer sjældent nye :)

Mvh.
--
Lars - Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-07-04 19:37

On Wed, 21 Jul 2004 20:09:36 +0200, "Lars L. Hansen"
<hop_i_havet@hotmail.com> wrote:

>Ja, tillykke til Fly

Takker alle!

>Beklager - det kan han ikke få. Jeg købte den sidste gode på BilBasen -
>og der kommer sjældent nye :)

Jeg har altså heller ikke tænkt mig at købe en brugt bil i DK. Det er
lidt for dyrt.

Fly

Fra : Peter G C

Dato : 21-07-04 19:42

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Beklager - det kan han ikke få.

Arh mon - mener Fly bor syd for grænsen så det skulle nok være muligt at
finde en....

> Jeg købte den sidste gode på BilBasen -
> og der kommer sjældent nye :)

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-07-04 21:07

Fly Christensen wrote:
> [...]
> skulle maile skriftlig ansøgning -> tirsdag indkladt til samtale ->
> samtale i dag klokken 14,00. 15.00 havde jeg jobbet!

Tillykke med det

> Jobbet er i Schleswig, så jeg skal køre ca 2*30 dagligt. Godt nok i
> Carina'en - men det kan man vel vende sig til. Spændende bliver der
> først hvis/når konen får en stilling, hvor hun også skal bruge en dyt!

Så må du jo gå Jan Stevns/Fedtegreven lidt i bedene, og starte din egen
bilsamling

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-07-04 21:37

Fly Christensen wrote:

> Jeps! Jeg har endelig fået et job!

Et stort tillykke.

> bruge min cand.merc.int!

Hva' er det?

mvh
Henning

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-07-04 21:47

On Wed, 21 Jul 2004 22:37:17 +0200, "Henning Præstegaard"
<onkelhenning@virker.ikke> wrote:

>Hva' er det?

En cand.merc med mindre økonomi men mere sprog og kommunikation.

Fly

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-07-04 22:23

> Jeps! Jeg har endelig fået et job! Sågar et, hvor jeg over tid kan
bruge
> min cand.merc.int!

Te'Løk'

> Jeg så stillingsoplaget hos www.af.dk lørdag - ringede mandag ->
skulle
> maile skriftlig ansøgning -> tirsdag indkladt til samtale -> samtale i
> dag klokken 14,00. 15.00 havde jeg jobbet!

Kort beslutningsproces
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 23:33

> Jeps! Jeg har endelig fået et job! Sågar et, hvor jeg over tid kan bruge
> min cand.merc.int!

Tillykke, Fly.. Det var da helt kanon..!!

--
/Jan W Nielsen

Fra : Troels Pedersen

Dato : 22-07-04 20:05

Fly Christensen wrote:
> Jeps! Jeg har endelig fået et job! Sågar et, hvor jeg over tid kan
> bruge min cand.merc.int!

Tillykke med det!

> Jobbet er i Schleswig, så jeg skal køre ca 2*30 dagligt. Godt nok i
> Carina'en - men det kan man vel vende sig til. Spændende bliver der
> først hvis/når konen får en stilling, hvor hun også skal bruge en dyt!

Jeg tror jeg kender en der har en gammel Sierra, som godt nok skal have nyt
interiør og bagtøj
BTW. Jeg har idag monteret servostyringen, det er dog det bedste jeg længe
har gjort! TAK

--
MVH Troels
(Ford Sierra 2.0i DOHC)²

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-07-04 14:35

Fly Christensen telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg så stillingsoplaget hos www.af.dk lørdag - ringede mandag ->
> skulle maile skriftlig ansøgning -> tirsdag indkladt til samtale ->
> samtale i dag klokken 14,00. 15.00 havde jeg jobbet!

Respekt...

Tillykke med det...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-08-04 14:52

> [...]
> maile skriftlig ansøgning -> tirsdag indkladt til samtale -> samtale i
> dag klokken 14,00. 15.00 havde jeg jobbet!

STORT TILLYKKE

> Jobbet er i Schleswig, så jeg skal køre ca 2*30 dagligt. Godt nok i
> Carina'en - men det kan man vel vende sig til. Spændende bliver der
> først hvis/når konen får en stilling, hvor hun også skal bruge en dyt!

Så må hun jo lære at cykle
(sagde manden der 'låner' dytten i sommerferien

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC