Dårlige forsikringer
Fra : Mads Nyvold

Dato : 21-07-04 09:46

Hej,
I må undskylde, at jeg laver dette indlæg af teknisk karakter.
En kammerat har anbefalet mig denne nyhedsgruppe for at læse nogle tråde om
ALKA-forsikringer. De skulle være oprettet d.18 juli.
Jeg er ny udi nyhedsgrupper, og kan desværre ikke finde disse indlæg, da jeg
kun kan se indlæg som højst er to dage gamle.
Jeg bruger et Outlook-program til læsning af nyheder, og måske er det dette,
som jeg har indstillet forkert.
Gode råd modtages gerne.
Tak.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-07-04 09:50

Hej!

Surt. Dog kan du se alle indlæg på http://groups.google.co

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-07-04 09:53

Hej!

Kim Voss Schrader wrote:

> Surt. Dog kan du se alle indlæg på http://groups.google.co

Hmm, så fik jeg skiftet batterier i mit keyboard...!

URL'en er: http://groups.google.dk/groups?q=dk.fritid.bil&ie=UTF-8&hl=da

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 21-07-04 09:54

Kim Voss Schrader wrote:

> Hej!

> Surt. Dog kan du se alle indlæg på http://groups.google.co

Prøv dette her (videresender dig til den rigtige tråd på
http://groups.google.dk):
http://shorterlink.com/?1MRSSV

--
Lars - Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-07-04 10:14

Hej!

"Lars L. Hansen" wrote:

> Prøv dette her (videresender dig til den rigtige tråd på

Ellers tak, jeg har min newsreader :)

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 21-07-04 10:17

Kim Voss Schrader wrote:

> Ellers tak, jeg har min newsreader :)

Jeps, men det havde ham der startede tråden jo ikke. Og dit første link
var f*cked :)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-07-04 19:33

Hej!

"Lars L. Hansen" wrote:

> Jeps, men det havde ham der startede tråden jo ikke. Og dit første link
> var f*cked :)

Well, så kunne du jo have svaret ham istedet for mig :)

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 11:24

"Mads Nyvold" <nyvold@djh.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> I må undskylde, at jeg laver dette indlæg af teknisk karakter.

Egentlig hører det jo ikke til i denne gruppe men du er havnet i én af de
mest uformelle, hyggelige og tilgivende nyhedsgrupper på den danske del af
usenet så mon ikke det går for denne gang.

> [...]
jeg
> kun kan se indlæg som højst er to dage gamle.

Som ny i nyhedsgrupperne kan jeg anbefale dig at kigge i news://dk.velkommen
i denne gruppe kan du stille alle de spørgsmål som man som nybegynder i
denne univers måtte have og der er ingen som kan tage det ilde op.

Derudover kan jeg også varmt anbefale dig at læse på http://www.usenet.dk/
hvor du finder mange brugbare oplysninger om den danske del af usenet.

> Jeg bruger et Outlook-program til læsning af nyheder, og måske er det
dette,
> som jeg har indstillet forkert.

For hurtigt at få dig videre.....

Klik på drop-down menuen "Funktioner" i din Outlook Express og vælg "Hent de
næste 300 brevhoveder". Gør dette et par gange indtil du har heltet det du
skal bruge.
Hvis du i drop-down menuen "Funktioner" i din Outlook Express vælger
funktioner og herefter vælger fanen "Indstillinger" kan du ændre de 300 til
maksimalt 999.

God fornøjelse med usenet.

Mvh
Claus

Fra : Kim

Dato : 21-07-04 11:34

> [...]
> Hvis du i drop-down menuen "Funktioner" i din Outlook Express vælger
> funktioner og herefter vælger fanen "Indstillinger" kan du ændre de 300

Eller endnu lettere ...
Fjern fluebenet ud for "hent de næste 300 ......."
Når der ikke er noget flueben, så henter den ganske enkelt ALLE indlæg (også
selv om der er 20000)

M.v.h.
Kim
(som hygger i sommerhuset)