Udskifte renault radio......?
Fra : Broder Thomsen

Dato : 20-07-04 21:25

Hej

Jeg skal have skiftet min originale renault (philips) bilradio ud med en ny
(brugt) sony radio, men det er jo uheldigvis ikke de samme stik der sidder
bagpå de 2 radioer.

Hvor finder jeg et billede over hvilke ledninger der er til hvad i min
renault radio. Hvis det kan hjælpe, så er det en 2x8w radio m. kasette.
Bilen er en megane fra 1996.

Med venlig hilsen

/Thomsen

Fra : Jeff

Dato : 20-07-04 22:06

"Broder Thomsen" <Broder_Thomsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor finder jeg et billede over hvilke ledninger der er til hvad i min
> renault radio. Hvis det kan hjælpe, så er det en 2x8w radio m. kasette.

Er det her ikke lettere??

http://dev5.sites.dk/kategori.asp?id=53&pk=43

Mvh Jeff