Enzo i byen
Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-07-04 15:38

Så kom der lige en Ferrari Enzo gennem Frederikssund.
Så vidt jeg kunne se var det den lokale VVS mand Rene Rasmussen, der kørte i
den, så han har nok været en af de heldige, der fik lov at købe en til hans
samling.
Fy for den hvor et vræl den gav ned forbi Føtex, da han fyrede den af.

Rene kører også med i Ferrari Challenge og plejer at få topplaceringer, så
han må formodes at have styr på det.

Niels

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 20-07-04 16:10

Niels Bengaard faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> Så kom der lige en Ferrari Enzo gennem Frederikssund.
> Så vidt jeg kunne se var det den lokale VVS mand Rene Rasmussen, der kørte
> i den [...]

Han må godt nok have nogle pænt høje avancer.
Der hvor jeg kommer fra er der sgu' ingen VVS'ere der kører i noget der er
ret meget sjovere end en frikørt taxi eller en 922'er. Men det er jo på den
anden side set heller ikke på Nordsjælland.... :D

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-07-04 17:03

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Han må godt nok have nogle pænt høje avancer.

Det behøver han ikke - så længe han har nok kunder til små avancer

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-07-04 18:52

> Det behøver han ikke - så længe han har nok kunder til små avancer

Det er vist nærmere opkøb og udlejning af boliger han har tjent sine penge
på. VVS forretningen giver nok ikke så meget.

Niels

Fra : NielSV650

Dato : 20-07-04 18:05

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message
> Fy for den hvor et vræl den gav ned forbi Føtex, da han fyrede den af.
>
> Rene kører også med i Ferrari Challenge og plejer at få topplaceringer, så
> han må formodes at have styr på det.

Og som selvudråbt politimand og dødbider, skal jeg lige minde om at
offentligvej ikke er en racerbane
Fedt at få en indkøbsvogn op på kølerhjelmen....not!

Niels
S FAU zucati

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-07-04 18:51

> Og som selvudråbt politimand og dødbider, skal jeg lige minde om at
> offentligvej ikke er en racerbane
> Fedt at få en indkøbsvogn op på kølerhjelmen....not!

Nu kan man jo godt fyre den af fra 0-50. Manden er jo ikke dum, han får
stillet sin racerlyst på baner og ikke på landevejen.

Niels

Fra : Lars Frandsen

Dato : 20-07-04 20:26

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
<snip>

> Nu kan man jo godt fyre den af fra 0-50.
<snip>

50 km/t er vel kun tomgang i 1. gear i sådan et "uhyre"
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Cosworth POWER

Dato : 20-07-04 21:21

> [...]
> Så vidt jeg kunne se var det den lokale VVS mand Rene Rasmussen, der
> kørte i den, så han har nok været en af de heldige, der fik lov at

Jep - der er tre i Danmark og han er den ene af de tre. En anden hedder
Peter # og den tredie er efter sigende Karsten Ree (iflg. en ejer af en
512TR jeg har talt med).

> Rene kører også med i Ferrari Challenge og plejer at få
> topplaceringer, så han må formodes at have styr på det.

Han stiller tit sine biler til rådighed og ofrer dem gerne for tilskuerne -
respekt!

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide