Hvor dum kan man være (vaskehal)
Fra : Jørgen L.

Dato : 19-07-04 17:50

Her på vej hjem ville jeg, efter at have tanket på Metax i Hillerød, have
vasket min bil.
men vaskemaskinen var gået i stå, med en bil derinde, umidelbart kunne jeg
ikke se hvorfor.

Men da manden fik sin bil ud, kunne jeg se at han havde forsøgt at vaske den
med en fulsize tagboks på taget, resultat den ene af de de vandrette
roterende børster sad i en 30 til 40 graders hældning.

Hvordan kan man tro at man kan vaske med en tagboks på taget ?

Jeg mener at hvis vaske hallen ridser eller på anden måde ødelægger min bil
så skal de betale men hvordan er det hvis jeg ødelægger deres maskine ?

Hilsen Jørgen

Fra : Andersen

Dato : 19-07-04 17:58

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bil
> så skal de betale men hvordan er det hvis jeg ødelægger deres maskine ?
[Andersen]Så kommer DU til at betale.!!!

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 19-07-04 19:36

Andersen wrote:
> [Andersen]Så kommer DU til at betale.!!!

Kun hvis der er skiltet med den maximale højde for køretøjet som skal
vaskes. Og dit køretøj er højere end den forskrevne max højde.

Der er faldet dom i en sådan sag.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Henrik B.

Dato : 19-07-04 22:24

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kun hvis der er skiltet med den maximale højde for køretøjet som skal
> vaskes. Og dit køretøj er højere end den forskrevne max højde.
>
> Der er faldet dom i en sådan sag.

Derfor er man stadig en kæmpe NAR, hvis man forventer at kunne vaske med
sådan en kasse på taget.

M.v.h.

Fra : Elbarto

Dato : 20-07-04 03:35

> "Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor er man stadig en kæmpe NAR, hvis man forventer at kunne vaske med
> sådan en kasse på taget.
>
> M.v.h.

Burde oss være muligt at køre igennem med sådan en .. Jeg vasker ofte en
extra høj transit uden problemer. Enste problem er når man skal ud der skal
man liige vente med at slå spejle ud ellers er der ikk plads
Men ja det er ikk smart med en skiboks på taget i vaske hallen

Elbarto

Fra : Roberto Saldo

Dato : 20-07-04 07:10

Elbarto wrote:

> [...]
> man liige vente med at slå spejle ud ellers er der ikk plads
> Men ja det er ikk smart med en skiboks på taget i vaske hallen

Der bliver da nok ikke rent imellem boksen og bilen.

Men det er vist en folkesygdom at folk kører rundt med sådan en byld
på taget uden noget i, det er typisk en stationwagon synes jeg.

Det gavner ikke ligefrem brændstoføkonomien.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Peter G C

Dato : 20-07-04 09:54

[klip]

> Derfor er man stadig en kæmpe NAR, hvis man forventer at kunne vaske med
> sådan en kasse på taget.

ROFL

/Peter

Fra : Martin Sand.

Dato : 19-07-04 23:47

Jørgen L. wrote:
> Men da manden fik sin bil ud, kunne jeg se at han havde forsøgt at
> vaske den med en fulsize tagboks på taget, resultat den ene af de de
> vandrette roterende børster sad i en 30 til 40 graders hældning.

Sagde du ikke noget til manden? Jeg kunne sgu ikke have min kæft i hvert
fald...

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Jørgen L.

Dato : 20-07-04 15:48

> Sagde du ikke noget til manden? Jeg kunne sgu ikke have min kæft i hvert
> fald...

Nej han sad og talte i tlf inde i bilen, jeg gæter på at det nok var metax
han talte med
så jeg opgav, jeg kan normalt heller ikke holde min kæft

Hilsen Jørgen

ps. den var lavet nu her, jeg har i alt fald fået vasket min bil.