overføre telefonbog v. skift af SIMkort
Fra : John Joe

Dato : 08-05-01 21:48

Min Nokia 3210 gemmer telefonbogen på SIMkortet. Jeg er i gang med at skifte
SIM kort og vil så gerne bruge de samme numre/telefonbog, men min gamle
telefonbog ligger kun på simkortet.

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde ud af at gemme telefonbogen i telefonens
hukommelse for evt. senere at gemme den på det nye SIMkort.

Man kunne gøre det på de gamle 2xxx serie NOKIA'er ikke? Kan man så ikke et
par generationer senere? Er det SIM kortet der siger til telefonen at den
kun kan gemme på SIM kortet?

Fra : John Joe

Dato : 08-05-01 22:10

"John Joe" <ole321@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
et
> par generationer senere? Er det SIM kortet der siger til telefonen at den

Jeg tjekkede lige min software version, hvis det kan hjælpe. Den siger 3.00.

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 08-05-01 23:03

Det er fordi, der ikke er en intern memory i 3210. Det er også derfor den er
så langsom i menuerne (min var i hvert fald)...så du bliver nødt til, at
låne en anden mobil med intern memory i for at kunne kopier telefonbogen.

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Erik Einum

Dato : 09-05-01 13:12

"Snoop [ZoP.dk]" <snoop@fedt.dk> skrev
> [...]
> er så langsom i menuerne (min var i hvert fald)...så du bliver nødt til,
> at låne en anden mobil med intern memory i for at kunne kopier

Vel, man kan også bruke LogoManager hvis man har kabel. Lagre "Phone
Information" på harddisken, og laste dette opp igjen når man har skiftet
kort.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 09-05-01 13:21

Ja, men nu tror jeg ikke, at han har et kabel, da han så nok vidste at man
kan dette.

/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Erik Einum

Dato : 09-05-01 13:43

"Snoop [ZoP.dk]" <snoop@fedt.dk> skrev
> "Erik Einum" <erik-ein@nospam.online.no> skrev
>
> Ja, men nu tror jeg ikke, at han har et kabel, da han så nok vidste at man
> kan dette.

Sant nok, men han skriver ingenting om kabel eller ei, han spør om hvordan
man kan kopiere fra SIM til SIM, og jeg kompletterte ditt svar.

Muligens kan man kopiere SIM til SIM med Chipy (www.chipy.dk) også.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210

Fra : John Joe

Dato : 09-05-01 15:26

"Snoop [ZoP.dk]" <snoop@fedt.dk> wrote in message
> [...]
> låne en anden mobil med intern memory i for at kunne kopier telefonbogen.

Er der nogle der ved hvilke telefoner der kan hente/sende telefonnumre
mellem egen hukommelse og SIM kort? Jeg prøver at finde den gamle Nokia
telefon, men ellers har jeg adgang til nogle forsk. Ericsson.

Lige til de replies ang. kabel: Nej, jeg har ikke kabel. Så havde jeg
naturligvis brugt det.

Fra : Dragon

Dato : 12-05-01 02:35

> Er der nogle der ved hvilke telefoner der kan hente/sende telefonnumre
> mellem egen hukommelse og SIM kort? Jeg prøver at finde den gamle Nokia
> telefon, men ellers har jeg adgang til nogle forsk. Ericsson.

Jeg har samme problem. Ved i om Nokia 5110 eller Siemens C25 kan klare det?

--
Dragon

Fra : Møgelmose

Dato : 12-05-01 21:41

>Jeg har samme problem. Ved i om Nokia 5110 eller Siemens C25 kan klare det?

Ja 5110 kan sammen med nokia datasuite....

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Gunnar

Dato : 20-05-01 14:15

Jeg har en Nokia 6110 som kan lave kopi fra egen hukommelse til Sim-kort.
Mon ikke også 6150 kan det samme..Min arbejdstelefon 3210 kan ikke..

Hilsen
Gunnar.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 20-05-01 15:05

>det?

[...]

5110 kan ikke, da den ikke har hukommelse til telefonnumre.. udover
sim-kortet, altså...

--
Henrik

Fra : Ruben

Dato : 24-05-01 13:20

Jeg ved at Nokia 6150 kan kopiere telefonbog fra telefon til sim kort, da
jeg selv har haft en. du skal klikke på navne derefter kopier og så kommer
der nogle valgmuligheder