Købe tagboks - hvilken og hvor?
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 18-07-04 20:35

Vi står for at skulle købe tagboks.

Den skal sidde på en stationcar, og kan derfor godt være lang.

Bortset fra leje en enkelt gang har jeg ingen erfaringer med fabrikater,
holdbarhed, "must" og "nice" funktioner etc.

Og hvor er det billigst (inkl. Sverige/Tyskland))

Har du gode tip - til mærke/model og gode priser?

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk
fjern FJERNES hvis du mailer direkte

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-07-04 22:52

nilfri (4000) wrote:
> Vi står for at skulle købe tagboks.
>
> Den skal sidde på en stationcar, og kan derfor godt være lang.
>
> Bortset fra leje en enkelt gang har jeg ingen erfaringer med
> fabrikater, holdbarhed, "must" og "nice" funktioner etc.

Personligt kan jeg bedst lide dem der åbnes bagi (hængslerne sidder foran),
da man så kan komme til fra begge sider af bilen.
Men det er jo kun interessant ved de bokse der er i fuld bredde.
Og så skal den have centrallås, så man kun skal låse op ét sted.

> Og hvor er det billigst (inkl. Sverige/Tyskland))

Aner det ikke

> Har du gode tip - til mærke/model og gode priser?

Jeg har prøvet både de billige og de dyre, og jeg kan ikke rigtigt komme i
tanker om andet end at de alle har larmet ret meget når man kom op i fart.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Leif Pedersen

Dato : 18-07-04 22:57

> [...]
>
> Den skal sidde på en stationcar, og kan derfor godt være lang.
>

> Og hvor er det billigst (inkl. Sverige/Tyskland))

Hvis det er THULE du går efter så kig her
http://www.shop.aubu.de/catalog/

Hilsen
Leif

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 18-07-04 23:07

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet-dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:40faf20f$0$12569$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Hvis det er THULE du går efter så kig her
> http://www.shop.aubu.de/catalog/
>
> Hilsen
> Leif

Eller her http://www.dachboxen.net/

mvh
Bendt

Fra : John Sahl

Dato : 18-07-04 23:02

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> wrote...
> Har du gode tip - til mærke/model og gode priser?

http://www.topboxen.dk kunne være en løsning..

/John Sahl