Benzinrabat
Fra : Allan Møller

Dato : 17-07-04 20:45

Hvordan gik det egentligt med den "rabatklub" som
blev oprettet her for noget tid tilbage ?

Mener aldrig at jeg hørte noget efter tilmelding.

Mvh. Allan

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-07-04 21:47

Allan Møller telepaterede følgende til sin PC:
> Hvordan gik det egentligt med den "rabatklub" som
> blev oprettet her for noget tid tilbage ?
>
> Mener aldrig at jeg hørte noget efter tilmelding.

Alle har fået tilsendt en mail...
Og det flere gange, så hvis du har oplyst en gyldig mail, har du også fået
en...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-07-04 22:24

> Alle har fået tilsendt en mail...
> Og det flere gange, så hvis du har oplyst en gyldig mail, har du også fået
> en...

Smider I ikke også mig en mail ang det.?

trol@(fjerndette)aats.dk

Har været her i en del år nu Kan de fleste nok huske? Det må da give en
smule ancennitet

// Troels

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 17-07-04 22:38

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev :

>Har været her i en del år nu Kan de fleste nok huske?

"Nogen" kan da huske en gut, med en knallert, der om et halvt års tid,
ville få sit kørekort, og derfor begyndte at læse med i gruppen ....

sådan cirka var din entre herinde vist ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-07-04 22:42

> "Nogen" kan da huske en gut, med en knallert, der om et halvt års tid,
> ville få sit kørekort, og derfor begyndte at læse med i gruppen ....

Sikke noget pjat, jeg var ude i dk.fritid.bil, allerede i 2002, med bevis
endda - hvor jeg postede lidt lyd, optaget sammen med en ven, af en gammel
BMW 320-motor, nysamlet, uden udstødning, hvor folk troede det var en gammel
traktor der gik elendigt i tomgang?

Her er jeg tilbage i maj 2003, og der har jeg alligevel været her et stykke
tid:

http://makeashorterlink.com/?Y34B123D8

Januar 2003:

http://makeashorterlink.com/?S25B123D8

December 2002:

http://makeashorterlink.com/?Y17B213D8

November 2002:

http://makeashorterlink.com/?S58B423D8

Oktober 2002:

http://makeashorterlink.com/?U6AB253D8

August 2002:

http://makeashorterlink.com/?Q1BB613D8

Juni 2002:

http://makeashorterlink.com/?G1CB233D8

Og jeg kan gå endnu længere tilbage. Må jeg så slippe for at høre på det gas
om at jeg er SÅ meget newcomer?

// Troels

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 17-07-04 23:00

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev :

>Og jeg kan gå endnu længere tilbage. Må jeg så slippe for at høre på det gas
>om at jeg er SÅ meget newcomer?

Ro på nu Troels .... jeg synes bare jeg kunne huske noget med et
halvt år, og et kørekort - det kan i sagens natur jo være 5 år siden
eller mere

(der er sgu'nte noget newbie_bashing gemt i det ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Michael

Dato : 17-07-04 22:24

Findes den "klub" stadig? Og får I noget rabat derude?

Michael

Fra : Allan Møller

Dato : 17-07-04 22:48

> Alle har fået tilsendt en mail...
> Og det flere gange, så hvis du har oplyst en gyldig mail, har du også fået
> en...

Ja men jeg har da også modtaget nogle mail men kan ikke lige huske
indholdet.
Men det korte af det lange er findes den stadigvæk og er den brugbar ?

Umiddelbart kan jeg ikke finde noget om den på www.dkfritidbil.dk og så
vidt jeg husker var der et link / login derfra ?

Mvh. Allan

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 17-07-04 23:01

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev :

>Umiddelbart kan jeg ikke finde noget om den på www.dkfritidbil.dk og så
>vidt jeg husker var der et link / login derfra ?

Det var der også - Vi skal vist lige have nogen fra foreningen på
banen - og pippe mig, så vi kan få siderne genoprettet igen

de forsvandt sidst webserveren bøvsede

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-07-04 23:07

On Sun, 18 Jul 2004 00:00:49 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Det var der også - Vi skal vist lige have nogen fra foreningen på
>banen - og pippe mig, så vi kan få siderne genoprettet igen

Jeg har tidlubudet fra Metax i et word dokument godt gemt væk så det ud
til . Bare sig til hvis at jeg lige skal smide det til dig i en
email.
Flemming Jacobsen

Fra : Allan Møller

Dato : 17-07-04 23:55

> Jeg har tidlubudet fra Metax i et word dokument godt gemt væk så det ud
> til . Bare sig til hvis at jeg lige skal smide det til dig i en
> email.

Ja tak !

Mvh. Allan

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 18-07-04 00:06

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev :

>Jeg har tidlubudet fra Metax i et word dokument godt gemt væk så det ud
>til . Bare sig til hvis at jeg lige skal smide det til dig i en
>email.

Vi må lige maile omkring det - så kan jeg lede efter gamle backup bånd
;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-07-04 10:26

> Jeg har tidlubudet fra Metax i et word dokument godt gemt væk så det ud
> til . Bare sig til hvis at jeg lige skal smide det til dig i en
> email.

Også her, tak! trol@(fjerndette)aats.dk

// Troels