Totota Previa Erfaringer efterlyses
Fra : Morten .

Dato : 17-07-04 20:00

Hej

så er sommeren her, er der nogle der ville dele erfaringer ang. Toyota
Previa 1990- 2000.

Hvordan er den ang. rust ??

Mvh.

Morten

Fra : Rasmus

Dato : 17-07-04 20:19

"Morten ." <oscar12@hotpopfisk.com> wrote in message
> Hej
>
> så er sommeren her, er der nogle der ville dele erfaringer ang. Toyota
> Previa 1990- 2000.
>
> Hvordan er den ang. rust ??

......rust ved jeg ikke om er et problem, men har hørt at den er pisse dyr i
reservedele.

mvh
Rasmus

Fra : André T.

Dato : 17-07-04 21:04

>.....rust ved jeg ikke om er et problem, men har hørt at den er pisse dyr i
>reservedele.

Jeg og PISSE dyre i forsikring, efter hvad jeg har hørt....

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
-(¯`·.¸. http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
* Do one thing every day that scares the hell out of you *

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-07-04 21:05

Hej!

"André T." wrote:

> Jeg og PISSE dyre i forsikring, efter hvad jeg har hørt....

Hvorfor egentligt det? Er det ikke bare en kassevogn?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : André T.

Dato : 17-07-04 21:32

>Hvorfor egentligt det? Er det ikke bare en kassevogn?

Jeg ved det ikke, men en jeg kender, ville købe en, men han skulle
betale ca. 15K i forsikring, og droppede han det, og købte en Mondeo
st.car.... :>

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-07-04 21:34

Hej!

"André T." wrote:

> Jeg ved det ikke, men en jeg kender, ville købe en, men han skulle
> betale ca. 15K i forsikring, og droppede han det, og købte en Mondeo
> st.car.... :>

Hvor meget endte han så på i dén? :)

Fra : André T.

Dato : 17-07-04 21:43

>Hvor meget endte han så på i dén? :)

5500 m. kasko....

Men er varevogne generelt ikke dyrere i forsikring til private, pga.
vægten ?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-07-04 21:50

Hej!

"André T." wrote:

> 5500 m. kasko....

Det lyder da rimeligt.

> Men er varevogne generelt ikke dyrere i forsikring til private, pga.
> vægten ?

Det kan godt være. Ærgeligt vægten betyder så meget :-/

Fra : Morten .

Dato : 17-07-04 21:51

Jeg har fået et bud på 4900 med kasko GF. for en Previa fra 1995 på hvide
plader, men hvad har den ellers af svagheder ??

Fra : P Kaasing

Dato : 17-07-04 21:58

Benzinøkonomien, ellers er det en super dejlig bil.

/Poul

Fra : Morten .

Dato : 17-07-04 22:06

Vi er en familie på 6, og vores Toyota Picnic er blevet for lille.

Vi fandt denne på dba .dk previa 1995 km 94000 aircon mm 199000
kroner står hos md-biler silkeborg

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?bil=1

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-07-04 21:58

"Morten ." <oscar12@hotpopfisk.com> wrote in message
> Jeg har fået et bud på 4900 med kasko GF. for en Previa fra 1995 på hvide
> plader, men hvad har den ellers af svagheder ??

Regulære reparationer udover service er dyre, idet motoren ligger midt under
bunden på bilen.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 17-07-04 22:11

"Morten ." <oscar12@hotpopfisk.com> skrev :

>men hvad har den ellers af svagheder ??

Den trækker voldsomt til højre ved hver eneste bensintank.

--
jan@Fedtegreven.dk