Rømø
Fra : Fly Christensen

Dato : 17-07-04 17:55

Så har vi været en tur på Rømø med vores nye bil. Øen er blevet en del
kedeligere, end den var for to måneder siden, men vejret var i orden.
Jeg er næsten blevet overbevist om, at jeg i fremtiden kører BMW.

Fly

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-07-04 17:58

> Så har vi været en tur på Rømø med vores nye bil. Øen er blevet en del
> kedeligere, end den var for to måneder siden, men vejret var i orden.
> Jeg er næsten blevet overbevist om, at jeg i fremtiden kører BMW.

Det tror da fanden, hvis det er dig, der kører rundt i chippet 330d....

Det er jo en dream car for alm mennesker, der kan lide bundtræk.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-07-04 18:03

On Sat, 17 Jul 2004 18:58:05 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Det tror da fanden, hvis det er dig, der kører rundt i chippet 330d....

Den er sguda for bette!

>Det er jo en dream car for alm mennesker, der kan lide bundtræk.

Hvad med en 740d?

Fly

Fra : Søren Blom

Dato : 17-07-04 19:32

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev

> Hvad med en 740d?

Hvad med at køre i noget ordentligt, en Audi f.eks.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-07-04 19:44

On Sat, 17 Jul 2004 20:31:51 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev

>Hvad med at køre i noget ordentligt, en Audi f.eks.

Hvad sjov er der ved en Folkevogn med åben mund og polypper?

Fly

Fra : Mikael L

Dato : 17-07-04 20:09

"Fly Christensen"

> Hvad med en 740d?

Det er en dejlig bil. Der er alt det bundtræk man kan ønske sig. Der er en
del af dem til salg i Tyskland.

Mikael

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 17-07-04 21:53

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev :

>Der er alt det bundtræk man kan ønske sig. Der er en
>del af dem til salg i Tyskland.

det må være fra nordtyskland, siden der allerede er huller i bunden af
dem ;)

--
jan@Fedtegreven.dk