Problem med centrallås Skoda
Fra : Paw Jensen

Dato : 16-07-04 19:31

Hej.

Har netop monteret alarm i en Skoda Fabia.

Den havde et problem med centrallåsen, i forbindelse med
komfortlukningen/låsespærren.

Det går i korte træk ud på :

Når der har været tænding på bilen, kan den ikke lave låsespærre når man
låser med nøglen, eller slår alarmen til. Hvis man så låser op, og låser
igen er der ingen problemer. Selv om alle stik afmonteres på alarmen, er
problemet der stadig, så det har intet med den at gøre. Hvis man låser med
nøglen, og venter nogle sekunder før man slår alarmen til, eller låser igen
så virker det.

Håber nogen kender/har hørt om problemet, og har en løsning ??

På forhånd tak.

Paw

UNIQ-Import

paw@uniq-import.dk

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 17-07-04 19:52

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
igen
> så virker det.
>

> Håber nogen kender/har hørt om problemet, og har en løsning ??

Er det ikke noget med at der skal låses 2 (to) gange for at lave låsespærre?
Det mener jeg at der skal på min octavia?

-
Mvh
Finn Møgelmose
- som godt ville kontrollere men bilen er i København og jeg sidder i 9382
Tylstrup +350 km væk....

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 17-07-04 12:17

"Finn > Er det ikke noget med at der skal låses 2 (to) gange for at lave
låsespærre?
> Det mener jeg at der skal på min octavia?

På min octavia, der er den aktiv hvis man låser en gang, men deaktiveret
hvis man låser 2 gange hurtig efter hinannen.

Men Paw, du kunne evt checke www.octaviaklub.dk eller www.fabiaklub.dk Der
er skoda mekanikere der svare på ens spørgsmål.