OMSYNET - uden bemærkninger! Og plader!
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 15:08

Kig, for pokker da!

Hva synes i?

// Troels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-07-04 15:16

Hej!

"Troels [around 9000]" wrote:

> Kig, for pokker da!

Hermed gjort :)

> Hva synes i?

Ser da fin ud. Men hvorfor er der så stor afstand mellem kølerhjelm og
forkofanger?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 15:23

> Ser da fin ud. Men hvorfor er der så stor afstand mellem kølerhjelm og
> forkofanger?

Det er en rimeligt stor, sort gummi-liste der snyder dig

// Troels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-07-04 15:24

Hej!

"Troels [around 9000]" wrote:

> Det er en rimeligt stor, sort gummi-liste der snyder dig

Okay, men hvorfor så en smiley?

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 15:29

> Okay, men hvorfor så en smiley?

Eh. Fordi jeg kan

// Troels

Fra : Alex

Dato : 16-07-04 16:12

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13884
>
> Kig, for pokker da!
>
> Hva synes i?
>
> // Troels

Følger pigen med - eller er det ekstraudstyr?

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 16-07-04 16:33

Den er vidst ikke til salg så vidt jeg ved... eller... jeg ved ikke om pigen
er ;)

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 17:47

> Følger pigen med - eller er det ekstraudstyr?

Det er min søster... Ahem..

// Troels

Fra : Niels Skaaning

Dato : 16-07-04 18:26

> Det er min søster... Ahem..

Derfor kan du vel godt sælge hende alligevel :).

Noget andet er at hun ser noget mellemfornøjet ud. Tvang du hende til at
blive fotograferet?

NS

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 19:05

> Noget andet er at hun ser noget mellemfornøjet ud. Tvang du hende til at
> blive fotograferet?

Nej - skifter det da bare med et hvor hun smiler :) Fangede hende lige i et
"trælst" øjeblik.!

// Troels

Fra : Olesen

Dato : 16-07-04 18:51

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13884
>
> Kig, for pokker da!
>
> Hva synes i?

Hvis det er dên vi snakkede om for 14 dage side,
så er den SÆRDELES pæn.

Nu skal du bare ha' den gjort sommerklar, vasket,
strøget mv..)

"poetry ON"

Dejlig at se folk er vildt glade,
og det kommer fra hjertet af..

*poetry OFF*

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 19:09

> Hvis det er dên vi snakkede om for 14 dage side,
> så er den SÆRDELES pæn.

Det ER faktisk den vi snakkede om for 14 dage siden

> Nu skal du bare ha' den gjort sommerklar, vasket,
> strøget mv..)

Den bliver håndvasket imorgen

> "poetry ON"
>
> Dejlig at se folk er vildt glade,
> og det kommer fra hjertet af..
>
> *poetry OFF*

Duuh?

// Troels

Fra : Brian

Dato : 16-07-04 19:45

Hejsa

Troels [around 9000] skrev:

> Det ER faktisk den vi snakkede om for 14 dage siden

Ser sgu fin ud
Så vist jeg husker, fik du den vist også for en slik ?

> Duuh?

Netop.... kom ud af det poetiske hjørne, og giv os en historie
om den rustrøde racer - Sierra's seneste eventyr istedet, Olesen

/Brian

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 20:01

> Ser sgu fin ud
> Så vist jeg husker, fik du den vist også for en slik ?

Tja. 5.500.

> Netop.... kom ud af det poetiske hjørne, og giv os en historie
> om den rustrøde racer - Sierra's seneste eventyr istedet, Olesen

Jaaaah!

// Troels

Fra : Olesen

Dato : 16-07-04 22:09

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Netop.... kom ud af det poetiske hjørne, og giv os en historie
> om den rustrøde racer - Sierra's seneste eventyr istedet, Olesen

Hehe...dem er der mange af.
Seneste disciplin er at jorde gamle 1986 Golf II diesler...
En herlig sport, selvom man blir' lidt sort på næsen
af at ligge for tæt bagved, men så må man jo bare
gi' dem kniven, og trække venstre om og så videre
i livet.....,o)

-ej, jeg kører pænt, især efter den er begyndt
at opføre sig eksemplarisk, kold som varm..så
værner man lidt om den gamle, men delicate teknik .,o)

Fra : Thomas

Dato : 16-07-04 19:57

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> wrote in message
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13884
>
> Kig, for pokker da!
>
> Hva synes i?
>
> // Troels

Der er ihvertilfælde blevet skiftet dør i venstre side, så den skal du nok
holde dig fra, er det en du vil købe

Mvh

Thomas

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 20:02

> Der er ihvertilfælde blevet skiftet dør i venstre side, så den skal du nok
> holde dig fra, er det en du vil købe

Det betød at den ER købt, synet osv.

Ved godt døren er skiftet - fordi en gruppe indvandrere synes det var sjovt
at begå hærværk. Så fik venstre fordør lige en tur (fik endda politiets
anerkendelse på det fra Århus - det var netop nogle betjente der så det!) -
Så det tager jeg ikke så højtideligt.

// Troels

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-07-04 21:40

Troels [around 9000] wrote:
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13884
>
> Kig, for pokker da!
>
> Hva synes i?

Den ser super ud til prisen sådan lige umiddelbart
men hvordan pokker fik du den gennem omsyn uden plader ?

(-;

Regards

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-07-04 22:45

> Den ser super ud til prisen sådan lige umiddelbart
> men hvordan pokker fik du den gennem omsyn uden plader ?

Registreringssyn Og registrerings-OMsyn.

// Troels