Jeg har fundet ud af hvorfor Bahnsen (alia~
Fra : Henrik Bøgh

Dato : 16-07-04 08:51

..... han kører jo Opel Astra :D

(så ham lige inde i indre by stige ud af en - og så var den jo oplagt at
bygge lidt sommerhumor over i dette herlige vejr :D)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Kim S

Dato : 16-07-04 09:13

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> .... han kører jo Opel Astra :D

Nope...Han kører Volvo 940

Mvh, Kim BAHNSEN

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 16-07-04 09:20

Kim S faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Nope...Han kører Volvo 940

Hvis han gør det forstår jeg sgu'tte begejstringen for S-tog. Men han steg
nu ud af en Opel Astra inde ved 7-11 i Pilestræde. Det kan jo være han har
taget konens bil i dag :)

Fra : Kim S

Dato : 16-07-04 09:32

> Hvis han gør det forstår jeg sgu'tte begejstringen for S-tog. Men han steg
> nu ud af en Opel Astra inde ved 7-11 i Pilestræde. Det kan jo være han har
> taget konens bil i dag :)

Den opmærksomme læser ville nok se lidt på
MIT efternavn....Som iøvrigt er LIDT træt af
fiffige bemærkninger m.h.t. en vis DSB-reklame

Mvh, Kim B.....

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 16-07-04 10:35

"Kim S" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse news:40f79276$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Den opmærksomme læser ville nok se lidt på
> MIT efternavn....Som iøvrigt er LIDT træt af
> fiffige bemærkninger m.h.t. en vis DSB-reklame

Temmelig svært at gætte, når du skriver Kim S (ved godt du i det seneste
indlæg skrev B(ahnsen)).

/Jakob

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 16-07-04 13:48