Hurtigt - HJÆÆÆÆLP!
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 14-07-04 23:47

Nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg i Aalborg kan købe et koblingskabel
til en Honda Civic 1.4 fra 1989? (model EC9) - skæbnen ville SELVFØLGELIG at
skidtet ville springe på vej ind i indkørslen, efter endt tur til Randers.
Havde ellers tænkt mig at få synet skidtet 100% imorgen - havde ordnet
selvopretningen...

Forpulede møg!

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 15-07-04 00:01

> [...]
at
> skidtet ville springe på vej ind i indkørslen, efter endt tur til Randers.

Forresten.

HAR prøvet Onkel Hoyer, T-Hansen og Biltema.

// Troels

Fra : Boel

Dato : 15-07-04 00:46
Fra : Q

Dato : 15-07-04 07:06

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skidtet ville springe på vej ind i indkørslen, efter endt tur til Randers.
> Havde ellers tænkt mig at få synet skidtet 100% imorgen - havde ordnet

Mekonomen eller Bak og Uhrenfeldt ?.....

De holder til nede omkring Silvan ( du kan ikke undgå at se dem )..

Ellers må du have fat i en honda-forhandler ( ved dog ikke lige hvem der
sælger jallagryder i aalborg )

/peter