Jeg, en stikker!
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-07-04 17:33

Så kom dagen, hvor jeg mødte 3 unge kvinder i en Audi A6, som jeg var nød
til at melde

Det var deres udseende der fik mig til at sagtne farten, da jeg lige havde
overhalet dem. Dermed overhalet de mig igen, og jeg forfulgte dem lidt...
Det var tydeligt på deres kørestil, at de var nervøse - havde jeg mon
opdaget deres lille hemmelighed(?). Da de begyndte at blinke ukontrolleret
til først højre, siden venstre for til sidste at vende om, var jeg sikker...

Jeg ringede til P3, og sammen NAKKEDE vi dem...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-07-04 17:38

> Jeg ringede til P3, og sammen NAKKEDE vi dem...

Nice :D

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-04 17:41

meddelelse news:40f5602c$0$23881$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
sikker...

> Jeg ringede til P3, og sammen NAKKEDE vi dem...

Det forstår jeg ikke en brik af???

A6, anmeldelse, P3???

Fra : Olesen

Dato : 14-07-04 17:44

<dtext> skrev i en meddelelse

> Det forstår jeg ikke en brik af???
>
> A6, anmeldelse, P3???

Gør jeg egentlig heller ikke, men kan næppe
forestille mig, programmet blir' bedre *S*.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-07-04 17:50

dtext telepaterede følgende til sin PC:

> Det forstår jeg ikke en brik af???

P3 kører noget, hvor de har 15 min til at gætte en ting.

I dag skulle de gætte hvilken bil ter piger kørte i...

Dem så jeg, og jeg stak dem...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-04 17:57

> P3 kører noget, hvor de har 15 min til at gætte en ting.

Lytterne...?

> I dag skulle de gætte hvilken bil ter piger kørte i...

.... og derefter så du den bil, som de piger, der blev snakket om i
radioquizzen, kørte i..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 14-07-04 18:08

> Lytterne...?

Monkey Business...
http://www.dr.dk/p3/monkey/index.asp?p3idag=true

.... det er det bedste program på P3 for tiden! Har tidligere været sendt om
aftenen, men er nu rykket til om eftermiddagen pga. den store interesse.

De har fede spam-bams, bastad pop, jens viking m.v. - kanon underholdning :)

> ... og derefter så du den bil, som de piger, der blev snakket om i
> radioquizzen, kørte i..?

Mon ikke :)

Fra : Fido

Dato : 14-07-04 18:17

On Wed, 14 Jul 2004 19:07:42 +0200, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

> [...]
>De har fede spam-bams, bastad pop, jens viking m.v. - kanon underholdning :)

Og så fatter man ikke, hvorfor der sker så mange ulykker på vejene.
Gosh!

Mvh...

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 14-07-04 18:42

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>... det er det bedste program på P3 for tiden!

Hehe - der er vist også noget at stile efter - næppe overgåes Jan
Gintbergs "Talen til nationen" ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : @^^JENS^^@

Dato : 14-07-04 22:48

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Hehe - der er vist også noget at stile efter - næppe overgåes Jan
> Gintbergs "Talen til nationen" ;)

ja der kunne man sku næsten køre galt

Fra : Fam. Olsen

Dato : 15-07-04 10:09

meddelelse news:40f56420$0$23867$14726298@news.sunsite.dk...

> P3 kører noget, hvor de har 15 min til at gætte en ting.
>
> I dag skulle de gætte hvilken bil ter piger kørte i...
>
> Dem så jeg, og jeg stak dem...

Og gevinsten?

Det var vel en tur på bagsædet i en A6'er med 3 piger?? ;))

MVH Niels der gerne ville have vundet den gevinst.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-07-04 19:19

He he. Jeg hørte det faktisk godt i P3......

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Michael

Dato : 14-07-04 22:34

> Jeg ringede til P3, og sammen NAKKEDE vi dem...

Godt gået, Morten. Jeg hørte det live - fedt indslag - ufatteligt så ofte de
løser spørgsmålet...

michael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-07-04 22:37

Michael telepaterede følgende til sin PC:

> Godt gået, Morten. Jeg hørte det live - fedt indslag - ufatteligt så
> ofte de løser spørgsmålet...

Ja, det er de underligeste ting de kan finde ud af...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-07-04 09:58

> Ja, det er de underligeste ting de kan finde ud af...

De fandt ikke ud af hvor mange liter mælk landmandens ko nr. 832 producerede
;)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-07-04 10:26

Cosworth POWER telepaterede følgende til sin PC:

> De fandt ikke ud af hvor mange liter mælk landmandens ko nr. 832
> producerede ;)

Eller hvor mange plader en brugte til at bygge hus...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-04 11:23

> Så kom dagen, hvor jeg mødte 3 unge kvinder i en Audi A6, som jeg var nød
> til at melde

Hørte det godt, det var for cool thumbs up herfra

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-07-04 20:54

Juel telepaterede følgende til sin PC:

> Hørte det godt, det var for cool thumbs up herfra

Takker..

--
Mvh. Morten Fruergaard