Afmontering af selelås i Opel Kadett
Fra : Morten Trab

Dato : 14-07-04 14:40

Hvordan afmonterer man nemmest selelåsen i en Opel Kadett (årgang '89,
passagersiden)

Jeg har ikke noget værktøj der kan komme imellem "kadan-boksen" og sædet for
at løsne den...
Ved ikke om det nemmeste vil være at afmontere sædet, og i så fald, hvordan
gøres dette så??

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : TGD

Dato : 14-07-04 15:33

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> at løsne den...
> Ved ikke om det nemmeste vil være at afmontere sædet, og i så fald,

HAynes bøger og Kadett bogen er på de fleste biblioteker.

Fra : Morten Trab

Dato : 14-07-04 15:47

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> HAynes bøger og Kadett bogen er på de fleste biblioteker.

Ja, men de har lukket nu ;) Det var lige alt andet lidt hurtigere hvis der
var en herinde der lige vidste det ;)

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab