Hjælp: Har behov - mangler egnet køretøj, ~
Fra : Peter

Dato : 13-07-04 12:25

Jeg leder efter en mindre varebil, end vores nuværende lastbil m. alukasse.

Jeg er faldet pladask for Peugeot Boxer
MHS(http://www.foedisch-automobile.de/images/boxer350mhs.jpg), men jeg kan
kun finde én brugt i DK, og den er for ny, for dyr (i forhold til standen)
og for mishandlet.
Fiat og Citroën har samme model, men dem er der heller ingen af.

Jeg har set nogle af postvæsnets Ford Transit'er ser ud til at være høje,
men er de høje nok?

Mine behov er:

Den skal være fra før sommeren 1998 (så jeg slipper for den nye
"gulpladeafgift").
Totalvægt 3500kg (lille kørekort, stor lasteevne).
Varerummet skal være på MINIMUM: H:316 x B:143 x H:212 cm (Det reelle
problem, som ikke kan afviges).
Bagdørene skal åbne til siderne (så man kan komme til med en gaffeltruck).
Kanten over bagdørene skal være så lille som mulig.
Lav læssehøjde (ikke flere med alukasse monteret over rammen).

Kan nogen af jer hjælpe mig til hvad der kan bruges?

Fra : anders majland

Dato : 13-07-04 16:03

> Jeg er faldet pladask for Peugeot Boxer

Kan jeg godt forstå - en i familien kører en som jeg har haft
fornøjelsen af indimellem - hans er vistnok bare så ny at han betaler
den store misundelsesafgift. Mener at han købte ved OJ biler i viborg
der godt rigtigt meget i gulpladebiler.

Måske det var en ide at kontakte en stribe forhandlere at sige at du
mangler sådan en, og bede dem ringe hvis der skulle dukke noget op...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Peter

Dato : 13-07-04 17:28

meddelelse news:40f3fab6$1$23867$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> Måske det var en ide at kontakte en stribe forhandlere at sige at du
> mangler sådan en, og bede dem ringe hvis der skulle dukke noget op...

Jeg har mailet på livet løs, men MHS (den med ekstra forhøjet tag) er kun
kommet til DK på specialordre, og dem med almindeligt hævet tag (som det
vrimler med) er ikke høj nok

Kan kun finde én meget mishandlet en, hos en forhandler på Sjælland.

Peter!