manifole til fiat brava
Fra : KsK

Dato : 12-07-04 21:29

hejsa jeg ha en manifold +plus karburator indsprøjt dysser hvis der er en
der kan bruge den er det hans (gratis ) bliv smidt ud torsdag hvis jeg
ikke høre fra en interesseret

sted Amager og kun afhentning

KsK

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-07-04 23:51

KsK wrote:
> hejsa jeg ha en manifold +plus karburator indsprøjt dysser hvis der
> er en der kan bruge den er det hans (gratis ) bliv smidt ud torsdag
> hvis jeg ikke høre fra en interesseret

Din emailadresse du'r ikke

jeg er interesseret.
har du mere? f.eks. udstødning?

er det til en 1.6?

årgang ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : KsK

Dato : 13-07-04 18:12

glemt at du skulle slette c2 i email
KsK

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-07-04 16:11

KsK wrote:
> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> skrev i en
> meddelelse news:WAEIc.1022$KM4.599@news.get2net.dk...

> glemt at du skulle slette c2 i email

Ok.

Men hvad er årgang? Er det indsugnings- eller udstødningsmanifold?

Fra : KsK

Dato : 14-07-04 21:40

indsug

Fra : KsK

Dato : 13-07-04 18:13

ja det er til en 1.6 og nej jeg ha ikke andet til den øh måske kan jeg
fiond 2 topstykker med et par bukket ventiler
KsK
kskc2@tdcadsl.dk slet c2

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-07-04 00:04

Hej!

KsK wrote:

> hejsa jeg ha en manifold +plus karburator indsprøjt dysser hvis der er en
> der kan bruge den er det hans (gratis ) bliv smidt ud torsdag hvis jeg
> ikke høre fra en interesseret

Benyt venligst markedsgruppen istedet, dvs. news:dk.marked.privat.bil ...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : KsK

Dato : 13-07-04 18:14

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader
>
> OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

hvorfor ham skal afhente den gratis i sig fritid