øv. så skete det desværre for mig..
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 12-07-04 20:56

solgte min fiat til en fra mit arbejde, som det viser sig nu ikke har fået
den omregistreret
nå må hellere tage en lille snak med. motorkontoret i morgen, og høre hvad
jeg kan gøre i denne sag..
pis lort
desværre arbejder hun ikke hos os mere

--
Dennis
Randers

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-07-04 21:14

> [...]
> den omregistreret
> nå må hellere tage en lille snak med. motorkontoret i morgen, og høre hvad

Surt, hvor lang tid sinden skulle hun have omregistreret den ?
der gik næsten en måned fra jeg havde solgt min og omregistreret, til
opgørelsen kom.

Hilsen Jørgen

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 12-07-04 21:21

bilen blev solgt til hende 19/5-04, så hun har haft lang tid nok, og har
snakket med forsikringen, og de siger at den ikke er blevet afmeldt..
har lige haft snakket med hende, og hun siger at "hendes svigermor" havde
glemt det.. men hun er nu solgt bilen til en anden, som nu køre rundt i
mit navn fandme træls... men hun ville få ham den anden til at omreg.
den på onsdag, før havde han ikke tid..
det har jeg ikke vild meget lyst til at vente på..

--
Dennis
Randers

Fra : Roberto Saldo

Dato : 13-07-04 07:12

D19SakaPOPPE wrote:
> bilen blev solgt til hende 19/5-04, så hun har haft lang tid nok, og har
> snakket med forsikringen, og de siger at den ikke er blevet afmeldt..

Jamen du skal snakke med politiet, den er jo ikke forsikret korrekt.
Du har ikke givet dem indregistreringsbeviset vel?

> [...]
> glemt det.. men hun er nu solgt bilen til en anden, som nu køre rundt i
> mit navn fandme træls... men hun ville få ham den anden til at omreg.

Vås med dem.

> det har jeg ikke vild meget lyst til at vente på..

Hvis det bliver ved går du bare på motorkontoret og får dem til at
sende dig en ny attest (den gamle er fex blevet væk).
Så kan du omregistrere så tosset du vil ... eller lade være.

--
/ Roberto Saldo (ST191 GLi l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Lykke

Dato : 13-07-04 05:47

> [...]
>
> Surt, hvor lang tid sinden skulle hun have omregistreret den ?
> der gik næsten en måned fra jeg havde solgt min og omregistreret, til

Surt for dig . Jeg købte en brugt Golf 1i weekenden og mandag morgen spurgte
jeg min mek. hvorlænge jeg må køre uden omregistrering altså på sælgers
forsikring.
Han svarede: ikke en meter medmindre det er for at køre til motorkontoret.
Så med den oplysning kørte jeg ulovligt hele mandagen hvis dette er rigtigt.
Hvis det er ulovligt er det også mulig med en anmeldelse.

Poul >

Fra : Elbarto

Dato : 12-07-04 22:14

"D19SakaPOPPE" <D19SFJERN@FJERNtele2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den omregistreret
> nå må hellere tage en lille snak med. motorkontoret i morgen, og høre hvad

Hvis den er regget til dig er det din og du kan melde den stjålet
Og skulle man så finde den et sted kunne man jo ringe efter reklamevognen

Elbarto Simpsoniac

Fra : Rasmus

Dato : 12-07-04 22:24

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message

> "D19SakaPOPPE" <D19SFJERN@FJERNtele2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis den er regget til dig er det din og du kan melde den stjålet

....nej, du kan/må ikke melde din bil stjålet når du har solgt den.

mvh
Rasmus

Fra : JJ

Dato : 12-07-04 23:08

du skriver bare til motorkontoret i Randers, evt. på mail, og beder dem om,
at afmelde bilen og efterlyse pladerne. Så klare strisserne resten.
/JJ

Fra : Tigeren

Dato : 13-07-04 07:07

Du kan afmelde den hos din forsikring. Så bliver den efterlyst med det
samme.

Lasse

Fra : Lykke

Dato : 13-07-04 13:14

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan afmelde den hos din forsikring. Så bliver den efterlyst med det
> samme.
>
> Lasse

Så simpelt er det desværre ikke, den kan kun afmeldes når der kommer besked
fra motorkontoret.

Fra : Kent Friis

Dato : 13-07-04 14:43

Den Tue, 13 Jul 2004 14:14:18 +0200 skrev Lykke:
> "Tigeren" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Så simpelt er det desværre ikke, den kan kun afmeldes når der kommer besked
> fra motorkontoret.

De havde sg* ingen problem med at afmelde min forsikring da de fandt ud
af at de alligevel ikke ville kasko-forsikre min bil når jeg var under
30 og havde under 6 års ancennitet.

Mvh
Kent

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 13-07-04 10:09

så har jeg været nede og melde det på motorkontoret, udfyldte nogle papir,
og så er den sag klaret..
den bliver først afmeldt om 1 måned, hvis de ikke finder pladerne før..

--
Dennis
Randers

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-04 10:20

> så har jeg været nede og melde det på motorkontoret, udfyldte nogle papir,
> og så er den sag klaret..
> den bliver først afmeldt om 1 måned, hvis de ikke finder pladerne før..

Hvis du havde salgs papirer med så burde de ha afmeldt den med det samme,
når de 3 uger er gået !?!?!?! det har de gjort for mig.. og det er loven !

Mvh
Morten

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 13-07-04 10:30

D19SakaPOPPE faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> [...]
> den omregistreret
> nå må hellere tage en lille snak med. motorkontoret i morgen, og høre hvad

Jeg kan altså ikke forstå at folk - når nu der efterhånden har været så
mange eksempler - ikke samme dag som de overdrager nøglerne opsiger
forsikringen samme dag og informerer motorkontoret efterfølgende.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info