Vejbelægning på den sønderjyske motorvej
Fra : Martin Sand.

Dato : 12-07-04 16:39

Hejsa

Er det kun mig der synes at asfaltbelægningen er af helv... til på
motorvejsstrækningen mellem Kolding og den dansk-tyske grænse (og retur)?
Den er ujævn og giver slet ingen ro eller fornøjelse at køre på. Eller har
min bil bare så kort akselafstand at den aldrig aflder til ro????? :o/

--
MVH Martin
VW Golf IV

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Cosworth POWER

Dato : 12-07-04 17:33

> på. Eller har min bil bare så kort akselafstand at den aldrig aflder
> til ro????? :o/

Det tror jeg. Jeg kørte der i lørdags og oplevede intet af det du
beskriver. Prøv Helsingørmotorvejen, så finder du ud af hvad ringe motorvej
er....

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Martin Sand.

Dato : 12-07-04 19:47

Cosworth POWER wrote:
> Det tror jeg. Jeg kørte der i lørdags og oplevede intet af det du
> beskriver. Prøv Helsingørmotorvejen, så finder du ud af hvad ringe
> motorvej er....

Hvilken bil kørte du i?

Fra : Cosworth POWER

Dato : 12-07-04 19:51

> Hvilken bil kørte du i?

Ford Sierra Cosworth 4x4 m. Powerflex bøsninger og Bilstein undervogn...
dvs. jeg kan mærke de fleste ujævnheder :) Men jeg kørte i venstre spor
næsten hele vejen pga. sindsyg meget trafik.

Fra : Kent Friis

Dato : 12-07-04 17:51

Den Mon, 12 Jul 2004 17:39:29 +0200 skrev Martin Sand.:
> [...]
> Den er ujævn og giver slet ingen ro eller fornøjelse at køre på. Eller har
> min bil bare så kort akselafstand at den aldrig aflder til ro????? :o/

Visse steder har vejen nogenlunde samme facon som flensborg fjord.

Mvh
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-04 20:07

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Visse steder har vejen nogenlunde samme facon som flensborg fjord.

Det lyder da godt... Vand er jo noget af det fladeste vi har ))

Fra : Elbarto

Dato : 12-07-04 18:21

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> MVH Martin
> VW Golf IV
>
> Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Hold dig i venstre sporet så er der ingen problemer
Problemet med højre side er for nogen år siden under en hedebølge kørte
lastbilerne asfalten op og derved er der kommet nogen "render" i vejen

Elbarto Simpsoniac

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-07-04 18:30

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev :

>Den er ujævn og giver slet ingen ro eller fornøjelse at køre på. Eller har
>min bil bare så kort akselafstand at den aldrig aflder til ro????? :o/

på de sidste par ture til Vojens har jeg ikke mærket noget syndeligt -
men ok - akselafstanden er nok lidt større ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 12-07-04 19:48

jan@fedtegreven.dk wrote:
> på de sidste par ture til Vojens har jeg ikke mærket noget syndeligt -
> men ok - akselafstanden er nok lidt større ;)

Er det Scorpio-flyderen du hentyder til? Kunne være at man skulle se sig om
efter en bil der har lidt flyder-tendenser...

/M

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-07-04 21:21

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev :

>Er det Scorpio-flyderen du hentyder til? Kunne være at man skulle se sig om
>efter en bil der har lidt flyder-tendenser...

Jep ;) En sådan kasse er rimeligt komfortabel, uden dog at være i
nærheden af mercerne

Jeg har prøvet turen i DOHC'en - der giver jeg folk ret - den vej er
bumlet

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-07-04 18:53

On Mon, 12 Jul 2004 17:39:29 +0200, "Martin Sand."
<feedback@privacy.net> wrote:

> [...]
>Den er ujævn og giver slet ingen ro eller fornøjelse at køre på. Eller har
>min bil bare så kort akselafstand at den aldrig aflder til ro????? :o/

Det samme gør sig gældende på sjælland efter Storebæltsbroen.
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-04 21:35

> [...]
> Den er ujævn og giver slet ingen ro eller fornøjelse at køre på. Eller har
> min bil bare så kort akselafstand at den aldrig aflder til ro????? :o/

Det er helt galt ved Chr.feld-afkørslen og ved Haderslev Nord - begge steder
i sydgående spor. Ved ikke, hvad der er gået galt for dem, der har lagt
asfalten...

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-07-04 21:45

"Jay" <no> skrev :

>Ved ikke, hvad der er gået galt for dem, der har lagt
>asfalten...

Det er da nemt nok - det er de samme, der lavede Hillerød motorvejens
forlængelse

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 12-07-04 22:06

On Mon, 12 Jul 2004 22:44:30 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Det er da nemt nok - det er de samme, der lavede Hillerød motorvejens
>forlængelse

Og som stod for at lave motorvejen i forlængelse af storebæltsbroen
Flemming Jacobsen

Fra : Riverwind

Dato : 12-07-04 23:08

"Jay" <no> skrev i en meddelelse
[...]
> Det er helt galt ved Chr.feld-afkørslen og ved Haderslev Nord - begge
steder
> i sydgående spor. Ved ikke, hvad der er gået galt for dem, der har lagt
> asfalten...
[...]

Og det er slemmest i højresporet. De har fået lagt en næsten ren sinus-kurve
derinde :)

/Riverwind