Hvem kan skifte en klimaanlægsskobling en ~
Fra : Kim Eichen

Dato : 12-07-04 16:11

Hej gruppe

Jeg havde en aftale med en ford-mekaniker om at han skule skifte en
klimaanlægskobling og en centrallås-styresboks til en fjernbetjent
centrallås (bilen er født med fjernbetjent centrallås, men det er slået fra
og ingen ved hvordan den genaktiveres, derfor en ny boks). Dette skulle jeg
give 12-1300 kr. for. Desværre har han brændt mig permanent af, så nu vil
jeg høre om I ved hvor på Sjælland jeg kan få monteret disse to enheder til
en fornuftig pris.
Hvor meget mener I at det bør koste?
Bilen er en Ford mondeo V6 stc. fra 1997

Mvh Kim Eichen
Frederiksberg

Fra : Kim Eichen

Dato : 12-07-04 17:25

"Kim Eichen" <eichen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> og ingen ved hvordan den genaktiveres, derfor en ny boks). Dette skulle

Det skal lige nævnes at det nævnte beløb er uden delene, dem medbringer jeg
selv.

Mvh Kim

Fra : Fido

Dato : 12-07-04 20:57

On Mon, 12 Jul 2004 18:24:43 +0200, "Kim Eichen" <eichen@tiscali.dk>
wrote:

>Det skal lige nævnes at det nævnte beløb er uden delene, dem medbringer jeg
>selv.

Du skal blot ha fat i Paw fra Uniq import - han klarer det meste
www.uniq-import.dk -> Strølillevej 5, DK-3320 Skævinge, Tlf. 4828 9460

Mvh...

Fra : Kim Eichen

Dato : 12-07-04 22:52

"Fido" <no@mail.dk> wrote in message

> Du skal blot ha fat i Paw fra Uniq import - han klarer det meste
> www.uniq-import.dk -> Strølillevej 5, DK-3320 Skævinge, Tlf. 4828 9460

Det vil jeg da så gøre i morgen

Mvh Kim

Fra : Kim Eichen

Dato : 12-07-04 23:16

"Kim Eichen" <eichen@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
fra
> og ingen ved hvordan den genaktiveres, derfor en ny boks).

Boksen jeg har købt hedder Cobra 1046. Jeg søgte lidt efter den på nettet og
der stod flere steder at det tager mellem 10 og 20 minutter at montere den.
Tager det ikke længere?
Er det en opgave man selv kan gå i krig med når man er novice på området?
Kan man få problemer med bilens startspærre når man monterer en uoriginal
boks tror I ?

Mvh Kim