Er det for mange kilometer?
Fra : LarsZK

Dato : 12-07-04 13:24

4/2000 Fiat Punto 1,9 JTD ELX Hatchback

Den har kørt 298.000 km! Er det noget man skal holde sig fra?
Mvh Lars

Fra : Ted

Dato : 12-07-04 14:09

> Den har kørt 298.000 km! Er det noget man skal holde sig fra?
> Mvh Lars

Ja, altså bare min mening.

Tror faktisk at du vil få mange mange problemer med sådan en.

Teddy

Fra : Niels Skaaning

Dato : 12-07-04 14:31

"LarsZK" <lzk@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> 4/2000 Fiat Punto 1,9 JTD ELX Hatchback
>

> Den har kørt 298.000 km! Er det noget man skal holde sig fra?

Hvad koster den? Du kan nok forvente en del slidte dele på sådan en.

NS

Fra : Olesen

Dato : 12-07-04 14:55

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "LarsZK" <lzk@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad koster den? Du kan nok forvente en del slidte dele på sådan en.

Selvom jeg ikke er FIAT-fan, så vil jeg mene, motoren nok skal holde,
men kobling, gearkasse mv, og de andre typiske km.-afhænginge
ting bør undersøges NØJE, og det hele skulle gerne gå nogenlunde
som nyt mht. gearskift, start osv...

En sælgerbil med de km. er ikke det farligste, da det
er lange ture med gennemvarm motor mv.

MVH

Fra : LarsZK

Dato : 13-07-04 10:14