Toyota og modelbetegnelser *Ryster på hove~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-07-04 20:20

Kære Gruppe.

Jeg har et lille spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe mig med. For på
mit arbejde har vi pt midlertidigt 2 Toyota varevogne med en lidt
alternativ modelbetegnelse idet at modellen faktisk ikke fremgår direkte
af Toyotas side.

Men på bagklappen af varevognene står der "CombiVan". Men ifølge nøgle
ringen fra udlejningsfirmaet står der Verso (Men nu tror jeg ikke helt
på det udlejningsfirma).

Baseret på søgning på Toyotas side har jeg umidelbart konkluderet at det
ikke er en Verso, eller en alm SportsVan. Men Ved søgning på "CombiVan"
kom jeg ind under en Corolla SportsVan. Det sjove er så at når at man så
vælger at læse om "Corolla SportsVan" og vil se galleri så smider den en
ind over Corolla Verso.

Hvis det nu var en Verso hvorfor så ikke bare kalde den det istedet for
at skrive noget andet på bagklappen, medmindre at bilen "pludselig"
skifter navn bare på grund af at den ryger på gule plader.

Men håber lidt at i kan hjælpe.
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-07-04 20:40

En Corolla Verso hedder CombiVan når den er på guleplader

MArtin

Fra : Elbarto

Dato : 12-07-04 01:01

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En Corolla Verso hedder CombiVan når den er på guleplader
>
> MArtin

Lige som merzedes Vito Den hedder V220 (eller mer) hvos det er som mini
bus

Fra : Anders Sørensen

Dato : 11-07-04 21:38

Den Sun, 11 Jul 2004 21:20:14 +0200, skrev "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk>:

> [...]
>at skrive noget andet på bagklappen, medmindre at bilen "pludselig"
>skifter navn bare på grund af at den ryger på gule plader.

Toyota Picnic som varevogn: Sportsvan
Toyota Avensis Verso som varevogn: SportsVan
Toyota Corolla Verso -->2004 som varevogn: CombiVan
Toyota Corolla Verso 2004 --> som varevogn: Corolla SportsVan

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar