Haster: Hvilken motorolie til Vento `94?
Fra : SlowHand

Dato : 09-07-04 20:22

Hej.

Står og skal afsted på ferie i morgen tidlig, og kan se
at oliestanden er alt for lav. Hvilken motorolie skal
jeg købe til at efterfylde på en VW Vento 1.8 årgang 94 (model 95) ?
Kan se at mekkeren har fyldt 10W40 på ved sidste olieskift.
Er det al den information jeg skal bruge, når jeg skal ud efter en dunk?

På forhånd tak :)

/SlowHand

Fra : Q

Dato : 09-07-04 20:53

"SlowHand" <spam@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan se at mekkeren har fyldt 10W40 på ved sidste olieskift.
> Er det al den information jeg skal bruge, når jeg skal ud efter en dunk?

Ja!.... Tag dog og køb mere end en halv liter, da du godt kan regne med at
bilen bruger lidt olie hvis du skal på langtur...

god tur!

/p