Ford Mondeo......
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 09-07-04 17:36

Hej ....

jeg har købt en Mondeo fra 94 jeg havde sat en ny radio i , men antennen var
ikke sat ordenlig i, jeg tog den ud og satte antenne i , men da jeg prøvede
radioen efter jeg havde sat antenne i virkede den ikke+ alarmen virker
heller ikke mere!!!!!

jeg tror der er sprunget en sikring. men jeg kan sku ikke finde
sikringsboxen den skulle sidde unde rattet et sted, meh hvor??? er der en
der kan forklare hvordan man finde den!!!!

bilen er en mondeo fra 94 1,8 sedan

Anders

Fra : Troja

Dato : 09-07-04 18:02

Dorthe, Rose & Anders wrote:
> jeg tror der er sprunget en sikring. men jeg kan sku ikke finde
> sikringsboxen den skulle sidde unde rattet et sted, meh hvor??? er
> der en der kan forklare hvordan man finde den!!!!

Som med alt andet, går alt andet galt så læs i manualen/instruktionsbogen

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 19:38

> [...]
> sikringsboxen den skulle sidde unde rattet et sted, meh hvor??? er der en
> der kan forklare hvordan man finde den!!!!

Den sidder i fodbrønden lige oppe over koblingspedalen.
Den skal hive i den lille pind på siden, så vipper kassen med 1.000.000
sikringer ned

--
Tom

Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 10-07-04 06:59

tak for hjælpen!!!! nu virker bilen igen da sikringen til radioen var
sprunget ville bilen heller ikke køre!!! men nu køre den igen!!!