IGEN: Stikdåse til træk
Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 09-07-04 07:30

Der har været spurgt om det 1000 gange sikkert. Men nu prøver jeg lige igen

Hvordan skal ledningerne forbindes i stikket på bilen. Jeg er ved at sætte
træk på min Cadillac

--
Mvh. / Regards
Heine Hansen - Denmark

"Cadillac - When size matters !"

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-07-04 07:55

"Heine Hansen - www.carnut.dk" <cadillac@carnut.dk> skrev :

>Der har været spurgt om det 1000 gange sikkert. Men nu prøver jeg lige igen

Gruppens hjemmeside - oplysninger - midt på siden _ linket
"trailerstik"

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 09-07-04 08:14

TAK - Det var sgu' hurtig !!!!!

--
Mvh. / Regards
Heine Hansen - Denmark

"Cadillac - When size matters

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 09-07-04 07:52

"Heine Hansen - www.carnut.dk" <cadillac@carnut.dk> skrev i en meddelelse
> Der har været spurgt om det 1000 gange sikkert. Men nu prøver jeg lige
igen

> Hvordan skal ledningerne forbindes i stikket på bilen. Jeg er ved at sætte
> træk på min Cadillac

1: Vensterblink
2: Konstantstrøm
3: Stel
4: Højerblink
5: Højerlys
6: Bremselys
7: Vensterlys

Søren

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 09-07-04 08:39

Heine Hansen - www.carnut.dk wrote:
> Der har været spurgt om det 1000 gange sikkert. Men nu prøver jeg
> lige igen
>
> Hvordan skal ledningerne forbindes i stikket på bilen. Jeg er ved at
> sætte træk på min Cadillac

Man sætter satme da ikke "jydekrog" på en cadillac. Det tenderer da
blasfemi.;-/

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-07-04 12:11

Hans L. Jørgensen wrote:

> Man sætter satme da ikke "jydekrog" på en cadillac. Det tenderer da
> blasfemi.;-/

Nej.

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 09-07-04 12:14

Heine Hansen - www.carnut.dk wrote:

> Hvordan skal ledningerne forbindes i stikket på bilen. Jeg er ved at
> sætte træk på min Cadillac

Hvor meget må du så hænge på krogen efter en hundifernis?

mvh
Henning

Fra : Heine Hansen - www.c~

Dato : 10-07-04 16:34

Jamen, hvis jeg ikke har træk på bilen, hvordan skal jeg så komme ned på
genbrugs stationen med mit haveaffald !!???? )

Jeg har modificeret et Mercedes W124 træk (aftagelig krog), så det passer på
Cadillac'en.
Trækket er godkendt til 2200kg - Men jeg må se hvad den "kære" synsmand
siger jeg må trække. Jeg har jo tromlebremser på alle 4 poter...

--
Mvh. / Regards
Heine Hansen - Denmark

"Cadillac - When size matters !"