hvordan skifter man nemmest nr.plade ramme~
Fra : Lonnie

Dato : 08-07-04 13:56

uden at få nummerpladen ridset når man prøver at få de små skiver op med en
skruetrækker??

der er da ikke nemt - der må være et trick eller knækker I bare de øverste
af?

Fra : Peter C.

Dato : 08-07-04 14:24

"Lonnie" <"fjerndette"@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skruetrækker??
>
> der er da ikke nemt - der må være et trick eller knækker I bare de øverste

Mener du plasticdutterne der sidder udover skruerne, eller clipsene der
holder nummerpladen fast i rammen foroven ?

Forslag 1: (hvis det er "clips foroven")
Tag en helt ny frisk nummerpladeramme, og bræk "afpiller-dimsen" (en lille
stump plastic, der er beregnet til at løsne de 2 clips der holder
nummerpladen fast for oven) af fra denne.
ELLER
Når nu nummerpladerammen alligevel skal skiftes, behøver man jo heller ikke
de gamle clips.
Bare bræk til, og giv pokker i, om de kommer af i et stykke.

Forslag 2: (hvis det er plasticdutterne)
Hiv dem af med en tang, og hent nogle nye på motorkontoret

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Lonnie

Dato : 08-07-04 14:36

"Peter C." <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stump plastic, der er beregnet til at løsne de 2 clips der holder
> nummerpladen fast for oven) af fra denne.

det er de 3 clips der sidder nederst...godt nok

jeg prøver lige at se om jeg kan finde den dims til at pille dem op med.....

tak for hjælpen

Fra : Jens

Dato : 08-07-04 15:13

Snit dem med en skarp hobbykniv, det gør tricket
Jens