Vær hurtige! :-) Håber I kan hjælpe
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-07-04 21:15

Hejsa,

Har fået et mikroskopisk hul i en af kølerribberne. Det er så lidt, at man
godt kan køre ca. 20-30 km uden at det bliver kritisk med vandstanden i
køleren - men det er lidt irriterende da jeg skal på langtur til mekkeren i
morgen. Nogen der kan svare mig på, om jeg kan fise i Biltema og købe noget
kølercement til kr. 19,90, og hælde på bilen, sammen med noget vand, og så
tøffe videre med det samme - og så det holder en dags tid eller 2, til jeg
får fat i en anden køler? eller skal jeg død og kritte holde og vente 2 døgn
på at skidtet størkner?

Håber I kan hjælpe mig - det haster lidt!

// Troels

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 22:11

> [...]
døgn
> på at skidtet størkner?
>
> Håber I kan hjælpe mig - det haster lidt!

Du skal selvfølgelig ALDRIG hælde sådan noget skrammel i køleren men bare
købe en anden køler. Hvis den ikke bruger så meget vand så må du tage en
stor dunk med og fylde efter.

OG HUSK AT DET ER VARMT NÅR DU ÅBNER ET KØLERDÆKSEL PÅ EN BIL DER LIGE HAR
KØRT.

--
Tom

Fra : Cosworth POWER

Dato : 07-07-04 22:19

> Du skal selvfølgelig ALDRIG hælde sådan noget skrammel i køleren men
> bare købe en anden køler. Hvis den ikke bruger så meget vand så må du
> tage en stor dunk med og fylde efter.

Enig!!

Ring til Falck og få den trasporteret på værksted, hvis den ikke selv kan
køre.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-07-04 22:39

Troels [around 9000] skrev:

> Håber I kan hjælpe mig - det haster lidt!

....ka du ikke fedte det af med 3-dobbelt salmiakspiritus og så lodde
det?
Hans

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-07-04 00:09

Hans Paulin telepaterede følgende til sin PC:
> ...ka du ikke fedte det af med 3-dobbelt salmiakspiritus og så lodde
> det?

Sådan en reperation har jeg i hvert fald tidligere lavet - dog blot en
lodning...

--
Mvh. Morten Fruergaard