Lille symbol på biler - hvad er det
Fra : Christian

Dato : 07-07-04 19:47

Hej,

Beklager hvis jeg er lidt off-topic, men jeg prøver.

På mange biler ser jeg tit et lille "flag"-lignende emblem bagpå. Den består
af 3 vandrette striber. Kan ikke huske rækkefølgen, men der er farverne
organge, mørk orange og rød.

Nogen der ved hvad det betyder? En hemmelig-hemmelig loge eller noget andet
spændende?

Fra : Kent Nielsen

Dato : 07-07-04 19:56

"Christian" <ingen@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> organge, mørk orange og rød.
>
> Nogen der ved hvad det betyder? En hemmelig-hemmelig loge eller noget

Er det ikke Ditec lakkonservering der bruger disse mærker ?

Kent Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 07-07-04 20:02

"Kent Nielsen" <Virker_ikke@lokal> skrev i en meddelelse

> Er det ikke Ditec lakkonservering der bruger disse mærker ?

Jo, mener jeg også.
Et bevis på, at man har smidt et par
tusinde ud af vinduet.

http://www.ditec.no/bilder/logo-liten.gif

Fra : Christian

Dato : 07-07-04 20:07

> Jo, mener jeg også.
> Et bevis på, at man har smidt et par
> tusinde ud af vinduet.

Øv... troede det var mere spændende... synes stadig en hemmelig loge havde
været godt.

Tak for svarene

Fra : Olesen

Dato : 07-07-04 20:13

> Øv... troede det var mere spændende... synes stadig en hemmelig loge havde
> været godt.
>
> Tak for svarene

Det paradoksale er, logoet falmer og ser kedelig ud..
-men blæreeffekten er der, har tænkt på selv at printe
eet ud, laminere det og smække på *S*

Fra : Roberto Saldo

Dato : 08-07-04 07:36

Christian wrote:

> Øv... troede det var mere spændende... synes stadig en hemmelig loge havde
> været godt.

Dem med en stiliseret fisk er med i en religiøs kult hvis det kan
trøste? :)

--
/ Roberto Saldo (ST191 l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Fra : Thomas

Dato : 08-07-04 10:36

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> Dem med en stiliseret fisk er med i en religiøs kult hvis det kan
> trøste? :)
>
> --
> / Roberto Saldo (ST191 l/b 1998ccm 93kW/183Nm)

Kult? Er det ikke bare et religiøst tegn?
Kan vi læse om det et eller andet sted?

Fra : PSG

Dato : 08-07-04 13:24

"Thomas" <denergodnok@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kult? Er det ikke bare et religiøst tegn?
> Kan vi læse om det et eller andet sted?
> mvh

Jo, det er bare "almindelige" kristne, der engang i tidernes morgen brugte
symbolet som et hemmeligt, indforstået tegn da nogle af "de andre" var på
nakken af dem.

- Patrick