Hvilken gearkasse olie ?
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-07-04 19:21

hvilken type gearkasse olie skal der på en Peugeot 405 1.6 årg 90/91 ?

Mvh Jesper

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-04 09:55

"Jesper Pedersen" <duval@grov.dknospam> wrote in message
> hvilken type gearkasse olie skal der på en Peugeot 405 1.6 årg 90/91 ?

Jeg mindes jeg købte noget Castrol 75W-80 eller lign til min gamle 605'er.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-07-04 10:00

Hej!

"Christian B. Andresen" wrote:

> "Jesper Pedersen" <duval@grov.dknospam> wrote in message
>
> Jeg mindes jeg købte noget Castrol 75W-80 eller lign til min gamle 605'er.

Jeg har 75W90 min gearkasse i en Escort '96 (manuel), men jeg vil anbefale
Jesper at tale med Peugeot så han får præcis den rigtige... Min er den Ford
specificerer (skiftede den iøvrigt for ½ år siden, selvom den burde kunne holde
"evigt").

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-04 10:13

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
Ford
> specificerer (skiftede den iøvrigt for ½ år siden, selvom den burde kunne

Den jeg købte var den som Peugeot sagde var den rigtige.
Der er noget med at det skal være noget specielt pga. nogle syncromeshringe.