cobra alarm....??
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 07-07-04 19:06

Hej.....

jeg har købt en brugt bil hvor der sidder en "ting" fra cobra enten er det
bare en centrallås eller en cdntrallås+startsspære eller er den
cdntrallås+startsspære +alarm?!?! ved det ikke og vil gerne ha hjælp med at
finde ud af at bruge den af en forhandler !?!?!?

Anders

Fra : Anders Sørensen

Dato : 07-07-04 21:12

Den Wed, 7 Jul 2004 20:06:03 +0200, skrev "Dorthe, Rose & Anders"
<dar@aab-net.dk>:

> [...]
>cdntrallås+startsspære +alarm?!?! ved det ikke og vil gerne ha hjælp med at
>finde ud af at bruge den af en forhandler !?!?!?

Jeg har engang købt en Cobra alarm hos www.bilxperten.dk, måske kan de
hjælpe.

Ifølge Google forhandler www.tl-autoteknik.dk også Cobra.

Ellers må du prøve http://www.cobra.it

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar