billige Volvo, hvor ?
Fra : Morten Dall

Dato : 07-07-04 09:23

hej Alle,

jeg går og er lidt lun på at købe en volvo 850 T5 st.car. ca 10 år gammel,
men hvor får man sådanne en billig ?

findes der ikke nogle der feks impoter dem fra tyskland eller sverig ?

eller findes der nogle forhandlere i tyskland eller sverige som er online og
har erfaringer med at sælge til DK.

mvh Morten

Fra : Aslan

Dato : 07-07-04 11:46

Morten Dall wrote:
> jeg går og er lidt lun på at købe en volvo 850 T5 st.car. ca 10 år
> gammel, men hvor får man sådanne en billig ?

Jeg har en kollega, der insisterer på, at handle her
http://www.korsvejensbilcenter.dk/ og han har altid fået gode biler og god
service. Personligt forstår jeg ikke hvad man vil med en Volvo , men han
påstår den trækker campingvognen godt i alperne!

Aslan

1998 Alfa 156 2,0 TS
2003 MB E 320 CDI Avantgardé

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-07-04 12:39

"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> wrote in message
> [...]
>
> findes der ikke nogle der feks impoter dem fra tyskland eller sverig ?
>
> eller findes der nogle forhandlere i tyskland eller sverige som er online

Jeg har flere gange kørt forbi:

http://kortlink.dk/degulesider/7sy

Men jeg kender intet til dem.

--