Merc. 320 CDi
Fra : Jasper Norman

Dato : 06-07-04 23:21

Var ude og prøve en kundes Merc 320 CDi i dag. For f... hvor den kører godt.
Han insisterede på, at jeg skulle prøve den, på trods af at jeg først kan
kasko forsikre den om et par dage. Rystede lidt i bukserne da jeg satte den
i "Drive"

"Tryk sømmet i bund" sagde han. Uha, hvor er der spark i en 3.2 L diesel

/Jasper

Fra : Frederik

Dato : 07-07-04 08:12

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> /Jasper
>
> --
> Husk at fjerne "FJERNES" i min e-mail adr.

Yep. En af mine favorit real-world biler.

Er det en taxa?

Mvh.

Frederik

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 07-07-04 08:14

> [...]
den
> i "Drive"
>
> "Tryk sømmet i bund" sagde han. Uha, hvor er der spark i en 3.2 L diesel

Ja, den kan humme sig, sådan en! Det er en utrolig lækker kværn. Synd, at de
bliver så meget dyrere når man skal have de sidste cylindre med...

Mvh Rasmus
(220CDI)

Fra : Martin Sand.

Dato : 07-07-04 10:34

Jasper Norman wrote:
> [...]
> bukserne da jeg satte den i "Drive"
>
> "Tryk sømmet i bund" sagde han. Uha, hvor er der spark i en 3.2 L

Var det en W210 eller 211 oder was?

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Elbarto

Dato : 07-07-04 12:24

> [...]

> /Jasper
>
> --
> Husk at fjerne "FJERNES" i min e-mail adr.

Og det rykker stadig lige så kraftigt efter 200kmt men så langt nåede du
vel ikke op

HAr kørt taxa i en E320 CDI sedan med læder kabine und alles 110% iorden
bil

Elbarto Simpsoniac

Fra : Mathias

Dato : 07-07-04 19:20

Elbarto wrote:

> HAr kørt taxa i en E320 CDI sedan med læder kabine und alles 110%
> iorden bil

Bortset fra de ruster i døre og skærme??

-Mathias

Fra : Thomas Landberg

Dato : 07-07-04 19:37

> Bortset fra de ruster i døre og skærme??

Ahh, er du ikke kræsen nu? Det er vel kun rimeligt, at man på en 2 år gammel
bil til 800.000kr skal bruge 25.000kr på at få skifte døre p.g.a. rust? Det
er sq ikke nemt at lave biler der ikke ruster på to år med tidens
teknologi....

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Elbarto

Dato : 08-07-04 00:53

"Mathias" <baggadapREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bortset fra de ruster i døre og skærme??
>
> -Mathias

Da min gamle vogn havde rundt 250.000Km købte den auto forhandler den som
privat bil jeg var med til at pille plastiken af den og der var intet rust
nogen steder .. Desværre findes der nogen taxavognmænd der ikke vil ofre
lidt på at holde bilerne ,,Men det er heldigvis ikke dem alle

Elbarto Simpsoniac

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-04 16:11

"Elbarto" skrev i en meddelelse news:cci2jq$1j4g$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> nogen steder .. Desværre findes der nogen taxavognmænd der ikke vil ofre
> lidt på at holde bilerne ,,Men det er heldigvis ikke dem alle

Dybest set burde det ikke være nødvendigt at være bange for rust i en bil,
der angiveligt har 30 års gennemtæringsgaranti... Men det har den jo så
heller ikke alligevel, ifølge Mercedes Benz....

VenHils
Peter

Fra : Henrik B.

Dato : 07-07-04 20:08

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Og det rykker stadig lige så kraftigt efter 200kmt men så langt nåede du
> vel ikke op

Ik' så møj som en CDI 400.

M.v.h.

Fra : Elbarto

Dato : 08-07-04 00:54

> "Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Ik' så møj som en CDI 400.
>
> M.v.h.

Har prøvet en S400 syntes nu ikke der var meget mere gang i den som en 320er

Elbarto Simpsoniac

Fra : Henrik B.

Dato : 08-07-04 16:29

> Har prøvet en S400 syntes nu ikke der var meget mere gang i den som en
320er

Jeg snakker E400. Prøv at følge den fra 150 km/t og opad....det er der ikke
mange der gør.

M.v.h.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-07-04 21:23

> Og det rykker stadig lige så kraftigt efter 200kmt men så langt nåede du
> vel ikke op

Jeps - ved 200 km/t gearer den lige ned og rykker lidt videre

// Troels

Fra : Cosworth POWER

Dato : 08-07-04 17:07

> Jeps - ved 200 km/t gearer den lige ned og rykker lidt videre

Så er det altså heller ikke vildere.... ;)

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 14-07-04 21:28

> Så er det altså heller ikke vildere.... ;)

Et gear ned ved 200 km/t i en auto. kasse i en diesel synes jeg nu er ret
godt.

// Troels