Fartpilot Rosta 1330 hvad er COAST til ?
Fra : ole holte

Dato : 06-07-04 21:20

Jeg ønsker en nem vejledning og ikke en roman som jeg fandt på internettet

Ser man Rosta 1330 foran:

SET / COAST

ON - OFF CRUISE

RES / ACC

Jeg har fundet lidt af tråden: Den tændes og slukkes med ON - (OFF) CRUISE
Jeg kører op til den hastighed jeg ønsker og trykker på SET
Vil jeg herefter op i fart (overhale) trykker jeg på ACC og vil jeg ned i fart trykker
jeg på RES
og nu kommer mit spørgsmål: Hvad er COAST til og hvordan skal den forståes ?
Betyder COAST at køre i frigear ????
(jeg tør ikke prøve før jeg får et svar her)
vh Ole

Fra : Kjeld Holm \(5600\)

Dato : 06-07-04 21:41

coast sætter farten ned - og res "genoptager" den fart du havde før du
bremsede, skiftede gear eller accelerede ved hjælp af speederen. - sådan
virker min ihvertfald

/Kjeld

Fra : ole holte

Dato : 06-07-04 22:06

"Kjeld Holm (5600)" <nospam@hocom.dk> skrev i en meddelelse
> coast sætter farten ned - og res "genoptager" den fart du havde før du
> bremsede, skiftede gear eller accelerede ved hjælp af speederen. - sådan
> virker min ihvertfald
>
> /Kjeld

TAK det kunne sælgeren ikke forklare "tydeligere" andet med jeg ved ikke hvad den er til