Air con der lugter
Fra : Janner

Dato : 06-07-04 15:05

I min pug 307 syntes jeg nogengange at luften fra Air con anlægget lugter
lidt når man tænder denne ...

Nogen der ved hvorfor ? Trænger anlægget til service eller ??

Hygge

Janner

Fra : Lars

Dato : 06-07-04 15:16

Hejsa,

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> wrote in message

> I min pug 307 syntes jeg nogengange at luften fra Air con anlægget lugter
> lidt når man tænder denne ...

Det er fordi der samler sig fugt i den ved drift. Det kan vist undgås ved at
slukke for aircondition funktionen, men lade blæseren køre nogen minutter
inden du slukker helt.

Jeg har min tændt altid, og har kun problemet hvis det er meget
varmt/fugtigt og bilen har været standset et 1-2 timer og derefter tændes
igen.

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-04 15:32

> I min pug 307 syntes jeg nogengange at luften fra Air con anlægget lugter
> lidt når man tænder denne ...
>
> Nogen der ved hvorfor ? Trænger anlægget til service eller ??

Min erfaring siger mig at selv om man betaler 1.100,- for et service som
reelt tager værkstedet 10 min. så gider de end ikke sprøjte noget
bakteriedræbende ind i fordamperen.
Har faktisk ikke engang hørt om nogen her i gruppen som har rapporteret at
en sådan spray er anvendt omend den skam findes.

--
Tom