Auto ophugger
Fra : Carina

Dato : 05-07-04 15:50

Hej

Jeg har fået at vide at der er en hugger i Ballerup, men har forgæves søgt
på den på nettet, er der en som har en adr og evt et tlf nr. ?
Ellers er alle huggere som ligger inde med en peugeot 306 interessante (på
sjælland altså)
Mvh Carina

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-07-04 16:09

Carina wrote:
> Hej
>
> Jeg har fået at vide at der er en hugger i Ballerup, men har forgæves
> søgt på den på nettet, er der en som har en adr og evt et tlf nr. ?

Det må være denne her:
http://www.soekilde.dk

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Carina

Dato : 05-07-04 16:18

Tusind tak
/Carina

Fra : Carina

Dato : 05-07-04 16:36

Spørgsmål nr 2

Jeg er på udkig efter en hugger som har en Peugeot 306 2.0 stående, er der
nogen som har set så'n en på deres daglige huggertur *G*
/Carina

Fra : Nielsen

Dato : 05-07-04 17:00

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> skrev i en meddelelse
> Spørgsmål nr 2
>
> Jeg er på udkig efter en hugger som har en Peugeot 306 2.0 stående, er der
> nogen som har set så'n en på deres daglige huggertur *G*
> /Carina

måske dette kan hjælpe

http://www.ad2000.dk/autodatalager2sprog/index.asp

Nielsen

Fra : TGD

Dato : 05-07-04 17:06

Det er da et opslag på www.dataophug.dk så skulle der nok være gevinst

Fra : Kispus

Dato : 07-07-04 00:38

> [...]
> på den på nettet, er der en som har en adr og evt et tlf nr. ?
> Ellers er alle huggere som ligger inde med en peugeot 306 interessante

Du kan prøve her (sydsjælland) 55761413
Mvh. John

Fra : Michael

Dato : 08-07-04 07:38

Huggeren i Ballerup hedder Søkilde men har ikke hans tlf nummer

Michael