"Sneglefart rundt om København"
Fra : Hans Paulin

Dato : 05-07-04 09:18

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-07-04 16:20

> snitshastighederne skåret ned med 10
> km/t, og i forvejen gik det trevent.
>
> Det ser værst ud på hverdage mellem
> klokken 7 og 8, hvor det voldsomt
> stigende antal biler presser farten
> ned, så det tager en time fra Roskilde
> til København (36 km.).
> 5. jul 09:17

Jeps, det er sq surt, mærker det ofte selv
I sidste uge havde vi dog ca 99% lavere hastighed generelt i hele Roskilde,
specielt i de sydlige egne.
Så er det sq surt at køre fra Hedehusene/Baldersbrønde til Roskilde Vest
(ca. 12-13 km) på ca. 1,5 time

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-07-04 17:46

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Roskilde,
> specielt i de sydlige egne.
> Så er det sq surt at køre fra Hedehusene/Baldersbrønde til Roskilde Vest

Den distance tager ca. 6 min. herude på den vestjyske motorvej
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-07-04 18:21

Lars Frandsen wrote:

> Den distance tager ca. 6 min. herude på den vestjyske motorvej

Jeps, men så har i heller ikke nogen Roskilde Festival, med ca. 90-100000
besøgende

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 05-07-04 19:10

> Jeps, men så har i heller ikke nogen Roskilde Festival, med ca. 90-100000
> besøgende

Nix
Det eneste tidspunkt vi føler noget lignende er om lørdagen, hvor det store
træk af tyskere til og fra sommerhusene kan drille, hvis man prøver at komme
ud på de store veje til sommerhusområderne.

Fra : jens

Dato : 06-07-04 01:56

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> Roskilde, specielt i de sydlige egne.
> Så er det sq surt at køre fra Hedehusene/Baldersbrønde til Roskilde

det var vel p.g.a. hash tågen fra festivalen

--
Jens.

Fra : JK

Dato : 06-07-04 13:43

On Mon, 5 Jul 2004 10:17:50 +0200, "Hans Paulin" <me@privacy.net>
wrote:

> S127 TV2 TTV S127 man 05 jul 10:16:21
> [...]

Jeps !

Det er da godt, at man er ved at få øjnene op for det
produktivitets-tab, der ligger i tidsspilde til og fra arbejde.

Motorvejene i København burde simpelthen duppleres.

Sammenlignet med Portugal, f.eks., er det skam os der er u-land m.h.t.
motorveje i hovedstaden.

Politikerne har bare hidtil sagt: biler forurener og er derfor
uønskede. Så hvis vi alle er på overførsels-indkomst så sparer man jo
de penge til motorveje, og så hænger politiken pludselig sammen.

Konklusion: bliv hjemme, lad være med at køre bil.

mvh

John

Frustreret dansker

Fra : Carsten Holck

Dato : 06-07-04 14:52

JK wrote:
> On Mon, 5 Jul 2004 10:17:50 +0200, "Hans Paulin" <me@privacy.net>
> wrote:

> Konklusion: bliv hjemme, lad være med at køre bil.

Sæt benzinprisen op til 100.-/l så vi slipper for alle fattigrøvene på
vejene

--
/carsten

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 06-07-04 16:22

> Sæt benzinprisen op til 100.-/l så vi slipper for alle fattigrøvene på
> vejene

Ja og så går det MEGET hurtiger, da alle vil køre på, lattergas!

Hilsen Jesper