Blinklysproblemer på Ford Sierra
Fra : Reno Raines

Dato : 04-07-04 20:28

Hej gruppe

Blinklyset på min Ford Sierra 1986 er pludselig røget. Kan det være et
relæ, der er sprunget? Og hvor sidder dette i så fald? Sikringen er
intakt.

Fra : Olesen

Dato : 04-07-04 20:42

"Reno Raines" <No.Mails.For@Me.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Blinklyset på min Ford Sierra 1986 er pludselig røget. Kan det være et
> relæ, der er sprunget?

Prøv at hiv lidt i kontakten når den skulle blinke....

Fra : Reno Raines

Dato : 04-07-04 20:47

> Prøv at hiv lidt i kontakten når den skulle blinke....

Er forsøgt - desværre uden held.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-07-04 20:52

Reno Raines wrote:
> Hej gruppe
>
> Blinklyset på min Ford Sierra 1986 er pludselig røget. Kan det være et
> relæ, der er sprunget? Og hvor sidder dette i så fald? Sikringen er
> intakt.

Blink relæet sidder inde bag ved instrumentbordet.
Hvis du tager speedometerhuset ud kan du se relæet.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-04 19:02

> Blinklyset på min Ford Sierra 1986 er pludselig røget. Kan det være et
> relæ, der er sprunget? Og hvor sidder dette i så fald? Sikringen er
> intakt.

Prøv om katastrofeblinklyset virker.

Mange gange er en dårlig stelforbindelse også årsagen i en gammel Sierra.

--
Tom

Fra : Reno Raines

Dato : 05-07-04 19:12

> Prøv om katastrofeblinklyset virker.
>
> Mange gange er en dårlig stelforbindelse også årsagen i en gammel
Sierra.

> --
Tak for rådet. Jeg havde selv gjort mig den tanke og nu virker det igen.
Det er ski' da mærkeligt?