Biltransport fra Jylland til Sjælland?
Fra : Brian Østergaard

Dato : 04-07-04 14:41

Hej

Jeg ser meget interesseret i en Toyota Hilux i Horsens. Bilen køre ikke og
jeg bor i København. Derfor skal den transporteres over et par broer mm.

Ved i hvor meget det vil koste?

Hvordan kan det gøres billigst?

Hvis der er nogle der skal have transporteret en bil fra Sjælland til
Jylland må i meget gerne sende en mail.

Mvh.

Brian Østergaard

Fra : Ncc

Dato : 04-07-04 15:14

"Brian Østergaard" <afrikabrian@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg ser meget interesseret i en Toyota Hilux i Horsens. Bilen køre ikke og
> jeg bor i København. Derfor skal den transporteres over et par broer mm.

KLIP
Mvh
> Brian Østergaard

Hej

Undskyld jeg sender et OT svar på dit ?, men vil blot spørge om du så
"Topgear" forleden. Der viste de gale Briter hvor meget en HiLux kunne tåle.
De kørte ned af trapper, Ind i træer, ind i mure, efterlod den ca. 6 timer
under saltvand, lod en murbrækker tæve løs på den, og satte slutteligt ild
til den.....og den blev ved med at kunne køre.

Var lidt imponerende...og god værksted underholdning

Held og lykke med transporten, og undskyld mit OT input.

Ncc

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-07-04 15:29

Hej!

Ncc wrote:

> [...]
> under saltvand, lod en murbrækker tæve løs på den, og satte slutteligt ild
> til den.....og den blev ved med at kunne køre.

Du glemte finalen. Den blev sat på en 30 etagers bygning, som efterfølgende blev
jævnet med dynamit. Skidtet kunne stadig køre! :)

> Var lidt imponerende...og god værksted underholdning

Jeps, det var skisme imponerende :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.

Fra : Brian Østergaard

Dato : 04-07-04 21:52

> Undskyld jeg sender et OT svar på dit ?, men vil blot spørge om du så
> "Topgear" forleden.

Ja jeg så noget af Topgear forleden! Men jeg syntes at den største
udmærkelse er alle de hilux der køre rundt i Afrika!

Jeg har ikke stort kørekort og/eller trailerkørekort. Jeg kender folk med
stort kørekort, men med trailer kommer man næsten altid over 3500 kg. og det
kræver vist trailerkørekort;-(

MVH.

Brian Østergaard

Fra : Niels Skaaning

Dato : 04-07-04 22:16

> [...]
> stort kørekort, men med trailer kommer man næsten altid over 3500 kg. og

Hvis du kender nogen med stort kørekort så finder du da bare en
autotransporter og bruger den.

NS

Fra : Brian Østergaard

Dato : 04-07-04 22:30

Hej Niels Skaaning

> Hvis du kender nogen med stort kørekort så finder du da bare en
> autotransporter og bruger den.
>
> NS

Det syntes jeg lyder som en god plan!

Hvis der er en i Københavnsområder der har en autotransporter eller
alligevel skal ud og køre i en, så må de gerne sende en e-mail.

Mvh.

Brian Østergaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 04-07-04 15:32

"Brian Østergaard" <afrikabrian@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> jeg bor i København. Derfor skal den transporteres over et par broer mm.

Kender du ikke en som har en bil der må trække bil+autotrailer?
Jeg vil umiddelbart tro det billigste er at leje en autrotrailer og så
ellers afsted.

Da en af mine buddies skulle have sin bil sendt til sjælland fra jylland var
det den billigste løsning. Falck osv. ville have en JETAJGER for at køre den
derover.

Fra : bme

Dato : 04-07-04 16:40

> Falck osv. ville have en JETAJGER for at køre den
> derover.

hva' pokker er en jetajger?

/bo

Fra : Tobias Larsen

Dato : 04-07-04 17:21

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

> hva' pokker er en jetajger?
>
> /bo

Du siger da ikke at du aldrig har hørt om den meget specielle WV Jette JGER,
den med alt det seje ekstra udstyr, og 3,0 V6 turbo motor?

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 05-07-04 13:06

Brian Østergaard wrote:
> [...]
>
> Ved i hvor meget det vil koste?
>
> Hvordan kan det gøres billigst?
>
> Hvis der er nogle der skal have transporteret en bil fra Sjælland til

Prøv evt. at kigge efter vognmænd som har autotransport som speciale
(bistribution af nye og brugte biler).

Du kan f.eks. forhøre dig ved en brugtbilforhandler eller på en bilauktion
f.eks. den i vejle eller herning, de får en del af deres biler på den måde.

Jeg tror faktisk det vil være den måde du billigst kan få den transportert.
Hvis f.eks. jeg skulle gøre det ville det være til ca. 3 kr. pr. kørt
km.(ca. 580 km.) plus leje af trailer.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-07-04 13:13

Hans L. Jørgensen telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg tror faktisk det vil være den måde du billigst kan få den
> transportert. Hvis f.eks. jeg skulle gøre det ville det være til ca.
> 3 kr. pr. kørt km.(ca. 580 km.) plus leje af trailer.

+ bro...
Ca. 700 kr..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : anders majland

Dato : 05-07-04 17:32

Havde det været lidt nordligere ville jeg godt have gjort det for en
togbillet retur (plus udgifter til bro/diesel) - Ja jeg pendler på tværs
af landet

Men ellers så overvej om du kan få sælger til at køre den til Århus. Der
er tit føreløse biler med molslinien (men jeg ved ikke hvad de tager for
det) og så selv hente den på odden. Så sparer du da broen og nogle
kilometre.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-07-04 19:31

anders majland telepaterede følgende til sin PC:
> Havde det været lidt nordligere ville jeg godt have gjort det for en
> togbillet retur (plus udgifter til bro/diesel) - Ja jeg pendler på
> tværs af landet

Vil du skubbe dem?

Hint: Bilen kan ikke køre...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : anders majland

Dato : 06-07-04 16:25

> Vil du skubbe dem?

hmmm - nogen gange kan det betale sig at læse 2 gange inden man svarer