Godt sted på sjælland at få rep front spoi~
Fra : Jonas R.

Dato : 04-07-04 02:23

Tja min front spoiler er flækket efter at bundpladen (uorg.) ville være
dumme og lave lort ved 250 km/t :(

Øv bøv

Når men nogen som kender et godt sted hvor de lige kan ordne frontspoileren?
Havde selv tænkt på erlings autolakring i helsingør. Men hvis der er nogen
som kender et andet sted? Jeg venter lige lidt med omlakering, så en rep er
nok

Jonas R.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 04-07-04 11:09